• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw hier

elcamino

Detailing rookie
6 mei 2013
2
0
Hallo ik ben nieuw hier en wilde me even voorstellen
Ik ben Rosario en ben 44 jaar oud
Ik ben een groot fan van autos
Hab er 6 in me bezit waarvan ik de laaste 3 weken 3 verkocht heb wegens niet aan toe komen
Ik ga me nu concentreren op 2 stuks
Het gaat om een golf 1 cabriolet en een golf 1 gti
Via forums ben ik hier terecht gekomen
Nou had ik meteen een vraag
Ik ben in bezit van een dap 900 v2 en ligt al een jaar stil nog nooit gebruikt
Nu heb ik 3 pads aangeschaft een witte een zwarte en een goude
Heb ik dat goed gedaan of niet
Ben een beginner en hoef geen concours staat te crieeren maar voor eigen gebruik
Hoor graag van jullie

Welkom elcamino, veel te lezen hier dat zeker. Raad je aan om wat tutorials te lezen zodat je wat basis kennis kunt op doen voordat je in diverse topics de bomen door het bos niet meer ziet.
Gaat vrij gemakkelijk met zoveel keuze in producten en ervaringen van anderen.
Je hebt in ieder geval een mooie machine en daar zul je de klus vast mee geklaard krijgen, nu nog de juiste pads en middelen om het compleet te maken.
Bedenk je maar dat de meeste hier niet naar auto meetings gaan, dat echt niet iedereen meerdere auto's voor de deur heeft staan uit liefhebberij.... detailen doen wij ook voor eigen gebruik(en collega's, familie, buren :))
Kijk hier even https://forum.Carclean.com/#handlei...ig-exterieur-stappenplan-machinaal-dap500-900
Misschien handiger om even een nieuw topic te openen als je vragen hebt, succes

Hoi eicamino. Allereerst van harte welkom op het forum. Ook ik raad je aan om veel te gaan lezen. Je hebt al een goede machine en een aantal pads. De middelen die je gaat kiezen wordt geheel bepaald door jezelf.
Er zijn vele mogelijkheden dus keuzes met ook geheel verschillende prijzen. Keuzes worden daarnaast ook nog bepaald door de kleur(en) van de auto's en uiteraard de staat waarin ze verkeren.
Dus doe je zelf een plezier en ga veel lezen en start bij het onderdeel genoemd door Blinque. Veel succes ermee.