• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

johanneshanno

Detailing trainee
14 mei 2016
4
47
Hoi,

Ik kwam dit forum tegen via tapalk. Leek me leuk om lid te worden en informatie te kunnen vinden. Mijn naam is Hanno woon in katwijk 30jaar en ben hovenier van beroep. Ben in het bezit van een citroën c1 eerste generatie van 2008.

6754f90dbe9ce3f9c50e3c7b34de083f.webp

90f63c0a0ce434f26cf3c45f8cb63e7c.webp

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

@Michel Kuijpers ik heb niet veel bijzonders in huis. Ik ben niet nog niet zo bekend.

Heb de auto in het begin altijd met de hand gewassen en 1x in de maand in de wax gezet. Nu ga ik liever naar een wasbox. Ben nog er nog niet zo ster in. Maar kan genoeg info vinden hier.

Ben me nu aan het verdiepen om lijm resten te verwijderen van me achterruit. Er heeft een logo gezetten van citroën. Heb verschillende dingen geprobeerd zoals, sticker verwijderaar, witte petroloium en een glasmesje voorzichtig.

Iedereen bedankt voor de reactie. De c1 wordt altijd goed verwend. Mag ook wel als het je eerste auto is. September vorige jaar ben ik me de auto naar Duitsland geweest, bij terug komst bleek er veel schade te zijn aan me auto. Dit doordat er iemand met ze neus me zijkant heeft geraakt. Ik kon niks verhalen. Ik ben bij me eigen dealer geweest en die heeft het voor een schappelijk prijs gefixt. Nou zat er aan de auto nog oude schade, dat is voor het zelfde geld gefixt. Ja ik kan zeggen heb best geluk gehad.

Het is al een tijdje geleden. De vorige is inmiddels verkocht. Rij nu een Peugeot 108 premiere uit 2015. Met wat lichte krasjes. Velen al weg kunnen krijgen, maar nog niet alle. Heb inmiddels een poets machine en wil hier graag mee aan de slag. Misschien tips of suggesties. Groet
e073a4fd05f940afe400f11ea75f6a02.webp

Hey Hanno'
Welkom hier op dit verslavings neto_O
Er zijn vele topics te vinden die jouw een eind op weg kunnen helpen
en zie je door de flessen de glans niet meer(we blijven toch een beetje in de detail wereld:p)
Dan zijn er genoeg mede formers die je een eind op weg kunnen helpen.
Grtzzz Rémon