• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

johanneshanno

Detailing trainee
14 mei 2016
4
47
Hoi,

Ik kwam dit forum tegen via tapalk. Leek me leuk om lid te worden en informatie te kunnen vinden. Mijn naam is Hanno woon in katwijk 30jaar en ben hovenier van beroep. Ben in het bezit van een citroën c1 eerste generatie van 2008.

6754f90dbe9ce3f9c50e3c7b34de083f.webp

90f63c0a0ce434f26cf3c45f8cb63e7c.webp

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

@Michel Kuijpers ik heb niet veel bijzonders in huis. Ik ben niet nog niet zo bekend.

Heb de auto in het begin altijd met de hand gewassen en 1x in de maand in de wax gezet. Nu ga ik liever naar een wasbox. Ben nog er nog niet zo ster in. Maar kan genoeg info vinden hier.

Ben me nu aan het verdiepen om lijm resten te verwijderen van me achterruit. Er heeft een logo gezetten van citroën. Heb verschillende dingen geprobeerd zoals, sticker verwijderaar, witte petroloium en een glasmesje voorzichtig.