• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw lid:bloemie

bloemie

Detailing addict
14 feb 2010
176
62
51
anna paulowna
hier een nieuw lid

ik het eric-jan en ben niet echt een poetser maar het moet wel glimmen ,mijn binnenkant van mijn auto moet schoon zijn.

ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en mijn uto is een hele saaie maar doet het altijd een renault scenic donker blauw met veel krassen van een hond.

oja mij motorkap was het levendige bewijs dat je door je lak heen kan poetsen ,dankzij een dealer uit schagen en vervolgens zeggen tja moet je hem in de was zetten.

als poetsmiddel gebruik ik altijd Meguiars.
 
Welkom!

Foto's doen het altijd goed hier ;)

Er valt hier genoeg te leren en te lezen, dus dat fanatieke poetsen komt nog wel :ja
 
hee welkom hier.

veel plezier, en indd fotos doen het goed..

tegenwoordig zijn er hier veel mensen die een renault gezinswagen rijden,... ik ook!
 
Welkom Eric-Jan.
Goed rondneuzen en het juiste materiaal bij elkaar sprokkelen wat goed van toepassing is voor jou.
Gaat helemaal goedkomen :)
 
Welkom.
Wat betreft jouw auto neem ik aan dat je die hebt gekocht naar jullie wensen al is die saai zoals je zegt maar het gaat er volgens mij ook om dat die functioneel is.
Ondanks dat toch veel plezier op het forum en laat jouw ride maar glimmen.
 
hij voldoet prima geen probleem ,zeker met 2 kinderen en het is een 2 liter motor met een elektronische automaat.

hierdoor wil hij best wel uit de startblokken komen tot verbazing van sommigen weggebruikers.

alleen de kleur tja had liever metalic gehad maar die was er niet ,ja met een hele hoge km stand en een trekhaak en die wilde ik niet.

ik kocht deze auto met 118756 km en heeft nooit een aanhanger getrokken dus de kans dat de automaat een opdonder heeft gehad is gering.