• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid

Rodjer

Detailing trainee
26 mrt 2012
11
47
Dames en heren,

Na een tijdje meelezen zal ik me dan toch een keer voorstellen.
De naam is Rodjer en ben eigenaar van een Seat Ibiza 2005.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ben al een tijdje zelf bezig geweest met poetsen, daarna dit forum ontdekt. Heb nu heel wat handleidingen en reviews gelezen, maar ook een hoop gekeken in de showroom naar andere projecten.

Nu wil ik toch een keer de stap maken naar DAP'en, durf alleen nog niet goed (bang lak te verpesten).

Klein lijstje gemaakt van de bestelling die ik binnenkort zou willen doen (natuurlijk als aanvulling op de rest van de collectie en deels om te vergelijken met wat ik al heb)

8uq0P.webp

Iemand op of aanmerkingen erover?

Wat heb ik nog nodig aan extra polijstmiddel of pads?

En is t van toegevoegde waarde Black Hole, Sealant en Paste te gebruiken?

Rodjer

Welkom hier.

en inderdaad , van doeken kan je geen genoeg hebben.Een aanrader vindt ik de Peluche Verder van Monello;)

Welkom, mooie Ibiza! :-)^

Als extra Pad zou ik in ieder geval een finishing pad nemen (zwarte pad) die zijn altijd handig voor bijvoorbeeld het aanbrengen van Black Hole, Sealant of een (vloeibare)wax.

Zoals eerder gezegd heb je nooit genoeg doeken, de Peluche Verde doeken werken erg fijn!

Daarnaast is Spray&Wipe ook nooit weg, voor bijvoorbeeld het kleien ,^^ en om het overtollige polijst residu te verwijderen is C.Pro Eraser een aanrader!

Met de DAP900 kan je opzich niet zoveel schade aanrichten aan je auto. Wel moet je weten hoe je hem moet gebruiken, daarvoor heeft Carclean erg handige beginners clinics. Zo'n clinic kan ik je zeker aanraden! Ikzelf heb er in ieder geval erg veel van geleerd!

Succes!:-)^

Bedankt allemaal mannen!

Ik zal die Peluche Verde toch ook maar bestellen, even vergelijken met de berg microvezel die ik nou al heb ;)

En heb inderdaad ook naar de beginnerclinics gekeken, alleen ben ik de volgende clinic zelf op vakantie.
Misschien dat 1 september dan mogelijk is, alleen tegen die tijd is mn poetsvirus al te ver vespreid ben ik bang.

Welkom Rodjer, een mooie lijst goed dat je die hebt aangevuld met MF doeken.
Wees niet bang voor de DAP, hiermee zul je bij verstandig gebruik geen schade doen aan je auto.