• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid van het forum is aan komen waaien...

t is een andere geworden, staat nu op de boot ! :)

Kameraad werkt op de veerboot en zag hem al staan, belt me op heb jij soms een andere??? Wist wel van die andere natuurlijk, maar deze is duidelijk anders . Hij is helemaal enthousiast, heeft de wagen al gezien etc. En ik? ik nog niet........ ]-0 Morgen na het werk maar ff langs de dealert denk ik
 
Nou daar gaat ie:

Vanmiddag na het werk even door de snijdende kou naar de dealer gereden, hehe kon het niet laten :)

Daar aangekomen stond de auto al zeg maar op me te wachten, naast de ingang van de werkplaats stond hij. Even naar binnen gereden en maar eens om de auto heen gelopen. Auto heeft bullbar, sidebars, park distance control, van binnen netjes op wat krassen bij de wielkast linksachter na( van de gordel als de deur dichtgaat.... (gevalletje kind in de auto denk ik, herkenbaar in ieder geval . Alleen dat mijn dochter dus niet ff snel de deur dichtgooit als de gordel er nog tussen zit(blijf vaak achter het kinderzitje haken en als je dan ff snel de deur dichtgooit.... kras kras. Plus de afdekhoes achter is over een cm of tien ingescheurd(zeg maar het flexibele deel tussen achterbak en hoedenplank. Is wel al genaaid. Maar als ik een andere tegen kom?? :-"

Velgen zijn knap, maar wel hier en daar oxidatie. Maar blijf vast houden aan het plan om de velgen te laten spuiten dus niet al te schokkend voor nu. kan er in ieder geval de winter op rijden. Als de velgen gespoten worden, dan wil de dealer geheel kosteloos de velgen nog eens balanceren, de en monteren.

Nieuwe banden zijn besteld, worden goodyears vier seizoenen met *, dus prima te doen tijdens het hele jaar rond. Ik rijd zelf iets van 8 á 9.000 per jaar dus al et veel slijtage zal ik niet extra hebben ten op zichte van nu. Nu heb ik nog twee sets in gebruik. Bridgestone duellers voor de zomer, en goodyear ultra grip voor de winter.

Dealer heeft zelf overigens ook al ervaring met cc, was erg lovend over het forum hier. Mocht graag een auto netjes maken. Heb meteen het aanbod om eens met de dap een auto "te doen"geopperd. Vond hij wel een leuk idee.

lak kon wel wat aandacht gebruiken, maar dat is eigenlijk met de meeste wagens wel zo. Nu ik behoorlijk enthousiast ben geworden met het auto onderhouden valt mij dat meer en meer op als je een auto ziet die je wel aan staat natuurlijk.

Auto heeft wel 13.000 meer gelopen(63.000) maar nog een prima gemiddelde. Is van eerste eigenaar geweest, die nu een kia sportage had gekocht.Via Suzukidealer geleverd, en nu via Kia dealer verkocht.

Heb ergens volgende week afgesproken dat we de auto ophalen, banden zal denk ik wel ff duren. Overal hoor ach en wee geklaag dat de banden niet te leveren zijn, lange levertijden etc etc.

Heb nog twee foto's gemaakt met m'n mobiele. Ik zal die ff uppen naar de pc en dan zal ik zo ff posten !

[me] happy!!! :party: [/me]