• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid

Jplandsoen

Detailing rookie
28 mei 2012
1
0
Hallo
Ik ben Jeroen 37 jaar rijdt in een golf v Gti ik heb een aantal doffe plekken in de lak ik kwam per toeval deze site tegen en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen zijn er mensen die een goed autopoetsbedrijf weten in de buurt van Roosendaal of bergen op zoom

Groeten jeroen

Hey Jeroen, welkom hier.
D'r zijn vast mensen die je hier verder kunnen helpen, maar als je lang genoeg hier blijft hangen dan zul je zelf gaan poetsen hoor, en dat poetsbedrijf niet meer nodig hebben :).

Van harte welkom hier!!!
Hier in de buurt (Roosendaal eo) zitten zeker wel poetsbedrijven, geloof je me als ik zeg dat:
1) dat je wel kan janken als je je auto ophaalt en ziet dat ie vol met hologrammen en andere vage vegen zit?
2) je dan denkt dat je je zuurverdiende geld beter had kunnen besteden aan of eigen spullen of een ervaren hobby detailer die met passie het lakwerk van je auto weer in topconditie brengt?

Ik kan wel doorgaan nog, maar mijn advies is om eens lekker dit forum door te spitten.
Er zitten genoeg mensen bij jou in de buurt die je kunnen helpen en advies geven.

Plaats anders eens wat foto's van die doffe plekken?

Dan kunnen wij je adviseren wat te kopen/ te doen.

Voor de prijs van een "poetsbeurt" heb je ook al een DAP starterspakket, iets waarmee je langdurig plezier aan zult hebben!

En een DAP is foolproof, je kunt je lak er niet mee verbranden...