• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Meguiar's Soft Buff foam pads 2.0

Ik zou zeggen bel Meguiar's zelf en vraag het. Ze zeggen elke keer wat anders maar volgens mij bepaald Meg's US de prijzen. Ze kijken gewoon welke prijzen er in een land gevraagd kunnen worden.
En ze denken dat Nederlanders bereidt zijn om zoveel te betalen.
 
...en blijkbaar is dat laatste ook zo... :weetniet


Ik vraag me alleen af hoe lang nog...

De concurrentie wordt steeds groter, maar Meguiars heeft intussen een dermate grote naambekendheid verworven hier in Europa, dat vrijwel iedereen die pas begint met detailen, zo ongeveer automatisch in eerste instantie bij Meguars uitkomt.

En daar maken ze (terecht overigens) gebruik van.

Misschien dat de situatie in Europa op termijn dezelfde wordt als in de USA, dat ook hier de prijzen naar beneden moeten, omdat bij mensen de ogen open gaan en ze niet meer de belachelijke prijzen betalen die Meg's voorschrijft.
(Als je idd ziet wat de spullen in de USA kosten en dan hier... ]-0 ]-0)


(dus... we kunnen 2 dingen doen: of alleen aan je eigen portemonnee denken en spullen van Meg's in de USA bestellen, of helemaal niets meer van Meg's kopen en omzien naar andere merken... }:)w ]d~^
Kijken of de oogjes open gaan bij ze...)


edit: niet alleen Meguiars hanteert deze prijspolitiek trouwens; Mothers kan er ook wat van: sommige producten die hier €18,- kosten, koop je in de USA voor $10,-



meuh
 
Feit is dat de concurrentie in de USA VEEL groter is dan hier, en dat daarom bedrijven zoals Meguiar's de prijzen daar extreem laag houden, dat compenseren ze dan waarschijnlijk weer door het hier duur te houden denk ik... :-"

Door in de US te bestellen maak je de ondernemers hier kapot... denk ook aan hun portemonnee en de economie ;)
 
En gelukkig is Carclean één van de bedrijven die zorgt dat je als detailende consument ook werkelijk wat te kiezen hebt.

En het feit dat we het onderstaande in de CC nieuwsbrief konden lezen zegt (denk ik) dat er al genoeg mensen zijn die naar alternatieven kijken.

Carclean.com grootste Poorboy’s dealer ter wereld
Veel mensen hebben het gemak van de producten van Poorboy’s World al mogen ervaren. Zeer gemakkelijk in gebruik, zowel in de zon als schaduw: écht ’easy-on - easy-off’, lekkere geuren en natuurlijk een topresultaat. Maar dat het zo'n succes zou worden, hadden we in deze korte tijd niet verwacht. Carclean.com heeft te horen gekregen dat zij de grootste Poorboy's World dealer ter wereld is en daar zijn we ontzettend trots op!

Heb je nog geen kennis mogen maken met de producten van Poorboy’s World? Kijk dan eens op de productpagina of zoek op ons forum naar de ervaringen van forumleden met de producten van dit geweldige merk. De producten zullen je zeker bevallen.

Of Meguiars zich hier zorgen om maakt weet ik natuurlijk niet, maar feit is wel dat als je een klant eenmaal kwijt bent, je deze niet of nauwelijks meer terugkrijgt.
 
Dat denk ik ook, Stimpy!

Zelf zou ik dan ook liever kijken naar andere merken, zoals Poorboys e.d.
Dit merk is redelijker geprijsd en de producten zijn net zo goed of zelfs beter...

Mensen die eenmaal andere merken proberen, gaan niet meer zo snel terug naar Meg's inderdaad.

Hopelijk gaat Meguiars het dan voelen en passen ze hun prijzen aan, maar dat zal (voorlopig) een illusie blijven, denk ik.

Door te blijven shoppen bij Carclean houden we Tim e.c. toch van de straat... :D



meuh