• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Cristallino Glass Cleaner

E

Etterual

Guest
De Monello Cristallino is een effectieve en veilige glasreiniger. Reinigt en ontvet met een streeploos resultaat. Veilig op alle niet poreuze oppervlakken, inclusief raamfolies. Ammonia- en zuurvrij. Bij voorkeur in de schaduw gebruiken. Werkt uitstekend samen met een Vetro Bianco en een Disco Duo applicator. Verkrijgbaar in een 500ml en 1000ml variant!

Gebruiksaanwijzing:
  1. Spray Monello Cristallino op een microvezelapplicator zoals de Disco Duo applicator en werk het product in op het glas.
  2. Wrijf direct na met een microvezelglasdoek zoals de Monello Vetro Bianco.
  3. Herhaal indien nodig.
Handige tips voor het beste resultaat:
  • Werk in kleinere secties en niet een halve voorruit. Hiermee verklein je de kans dat de glasreiniger verdampt voordat je het na kunt wrijven.
  • Was microvezelpads en -doeken niet samen met pads en doeken waarmee (spray)waxen en dressings zijn aangebracht.
De Monello Cristallino is per direct verkrijgbaar!

cristallino.jpg
 
Wil wel eens een vergelijking zien met andere glas producten.

Die zijn gemaakt, maar ik weet niet of het de bedoeling is om deze vrij te geven als een product gereleased is. Ik zou het wel een goed idee vinden!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
De liter variant moet nog ingeboekt worden. Ik zal het even melden zodra deze bestelbaar is! :)