• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting!

F**K Vandaag mijn pakketje binnen gehad, maar ik had beter deze kit kunnen bestellen ipv. de losse Mezzo en Finale :S

Next time beter kijken :p

Grtz Zieke
 
@zieke
je had toch de dap-monello kit?
daar zitten alleen de mezzo en finale in, daar kom je ECHT al een HEEEEL eind mee!

alleen voor de diepe krassen heb je inizio voor nodig, maar dan in combi met een aggresieve pad (cutting of foamed wool)

inizio op een gewone polishingpad vond ik nou niet een denderend succes.. liever een aggresieve erop
 
Klopt inderdaad, die DAP kit met Monello polijstmiddelen is natuurlijk ook al met een leuke korting (die meer is dan de raffinikit ;))
 
aron147 zei:
@zieke
je had toch de dap-monello kit?
daar zitten alleen de mezzo en finale in, daar kom je ECHT al een HEEEEL eind mee!

alleen voor de diepe krassen heb je inizio voor nodig, maar dan in combi met een aggresieve pad (cutting of foamed wool)

inizio op een gewone polishingpad vond ik nou niet een denderend succes.. liever een aggresieve erop


Klopt inderdaad.....ik heb zoveel besteld, dat ik niet meer weet in welke combinatie haha.

Mijn fout ik heb inderdaad de DAP kit met Manello besteld.

Ach ik zal snel wel weer wat bestellen en dan kijk ik wel of ik die andere 2 gewoon mee bestel.

Grtz Zieke

P.s. thanks voor de snelle reacties trouwens :)
 
ga eerst maar eens na of je inizio echt nodig hebt...
denk het niet hoor zo 1 2 3..

eigenlijk beter dat je hem niet heb, nu zal je nie meteen een heeeel zware combi pakken
 
Centoquarantasette zei:
Waarom gèèn Italiaans vlaggetje en Italiaanse naam? Er is al genoeg engelstalig geweld in detailingland

Uiteraard! heb je volledig gelijk in, vroeg me enkel af of het ergens een verwijzing of iets dergelijks was ;)
 
Dat klopt. :( De kit was eerst alleen tot eind augustus leverbaar. Vanwege het succes eenmalig verlengd tot eind september. Dus hij is nu echt offline. :ja
 
Centoquarantasette zei:
Monello betekend onder andere straatschoffie, laag opgeleide jongen, Scugnizzo (Napolitaans) jongen Levendig en sympatiek :D
Welke beschrijving zou Tim in gedachte hebben gehad?

Dat mogen jullie zelf bedenken. Laag opgeleid in ieder geval niet. :-b
 
als die van mij op zijn.. bestel ik (als ze er dan nog zijn) gewoon weer nieuwe hoor:-" :-"

mischien ook een idee om er een klein doosje o i d omheen te laten maken.. als presentatie.... maar zou snappen dat dat teveel moeite / geld zou kosten
 
Doosje is net even een brug te ver :D

De kit staat weer online met iets meer dan 10% korting:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Raffini_Polish_Kit__101578