• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op dit forum, dus even netjes voorstellen [Maarten]

MaartenTFSI

Detailing rookie
6 aug 2009
6
0
Hallo allemaal !!

Na een paar keer contact te hebben gehad met Carclean (en ook al een paar keer wat tips van dit forum te hebben geplukt :-" ) leek het mij wel leuk om me eens voor te stellen hier en ook eens gezellig mee te posten af en toe.

Mijn naam is Maarten, woon en werk in de gemeente Lansingerland (waar Carclean ook zit) en ben sinds een paar maandjes in het gelukkige bezit van een Audi A4 Avant met een heerlijke 2.0 TFSi Multi-tronic :party:
Heb hem pas geleden eens helemaal lekker getolt met Smartwax, want volgens mij was dat nog niet eerder gedaan en de eerste eigenaar had helaas ook aardig wat lichte (en op de achterbumper wat diepere) krasjes op de auto veroorzaakt, maar ja...dat heb je bij 2e hands helaas. Die achterbumper laat ik binnenkort lekker overspuiten als mn nieuwe Caractere-dakspoiler binnen is.

Hiervoor had ik een redelijk verbouwde en redelijk snelle Astra Coupé Turbo, maar vanwege gezinsuitbreiding :heart_eyes: moest ik op zoek naar wat anders en dit is hem geworden:

Foto-WMWGVHGP.jpg


Ik merkte al gauw dat ik hem (helaas) toch niet helemaal standaard wilde houden, het begon al aardig te kriebelen, dus in korte tijd heb ik er nu 19" onder gedaan, verlaagd met Eibach, ramen rondom getint, dikke uitlaatsierstukken er op laten lassen en inmiddels is er nog een dakspoiler in bestelling. En ik ben bang dat dit nog niet het einde is, maar goed...we zien wel :D

Zo ziet ie er nu ongeveer uit (nog zonder de uitlaat):
Foto-SIUQW4MS.jpg

Foto-46BFDRGY.jpg


En nog 1tje met uitlaat 8d :

Foto-OP8UFS3F.jpg


Dit was mn Astraatje:
Foto-B8FEQIQW.jpg


Hier laat ik t maar bij, anders wordt t zo'n lang verhaal 8-())

Hebbie wat te vragen, dan hoor ik t wel !
 
he maarten, ook de weg naar hier gevonden, welkom kerel, mooie bak maar dat had ik al gezegd haha, ben benieuwd wie de volgende van onze club zich hier aanmeld :rules.
groet Lex.
 
ben zelf ook nog niet zo lang lid hier, maar ik heet je wel welkom hier :D

bakkie ziet er goed uit! Vind die velgen zeker niet verkeerd staan icm die eibachjes.. toevallig ook 30mm?
 
Bedankt voor het warme welkom :cool: en leuk jou tegen te komen hierzo Lex (had ik wel kunnen verwachten natuurlijk :-" ) !! En waar idd een gezinsuitbreiding niet goed voor is :D

@Dannydehert: ben weliswaar absoluut blijer met mn Audi en hij rijdt ook idd lekkerder, maar mn Opel was sneller (was ietsje gekieteld) en behalve een losgeschoten turbo-slang bij 250 km/u en een LMM of 3 redelijk probleemloos gelukkig...begrijp er zelf ook niets van :weetniet ;) hahaha

@DKBM: Nee, geen Jag in de familie...was daar uitgenodigd voor BBQ...heeeeeerlijk !! meuh

@Koolraap: Eibach-set was idd 30mm, maar vóór is ie nog ietsjes verder gezakt door andere veerschotels. Vond hem vóór nog een tikkie te hoog staan en zo is ie keurig (vind ik) :ja
 
Centoquarantasette zei:
En zeker niet alle (dure) peren zijn lekkerder dan goedkope appels.

Je hebt gelijk, maar peren zijn meestal wel lekker, maar lekkere appels moet je goed zoeken :roll