• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op dit Forum: Robert

robsel

Detailing addict
3 jul 2009
96
55
Hi,
Mijn naam is Robert en ik rijd in een Pearlblack (zwart)Mitsubishi Outlander 2.4 Mitec . Ben een wekelijkse poetser met de simpele Valma poetsmiddellen en wil nu wat meer resultaat krijgen.
MitsuOuti24Mivec.jpg

Ik heb al enige maanden dit mooie forum gevolgd (maar ik las teveel info door, waardoor het soms dwarrelde voor mijn ogen) Ik kwam vanmorgen bij toeval langs Carclean en ben adhoc naar binnengestapt en daar geweldig geholpen door Tim en deze heeft wat proeven op mijn wagen genomen met een super resultaat.....en helder advies.
Ben de deur uitgegaan met een ruim Poorboys World en Monello pakket met Lake counttry applicators etc is leuk om mee te beginnen.

Ik heb ook de Dap uitgetest (was een leuke aanbieding) maar wil eerst gaan starten met handmatig poetsen heb nl. in het verleden mijn wagens al eens beschadigd (ongelukjes en te haastig,afgeleid, onoplettendheid enz. !!!)) met machinaal poetsen. Is wel een stil en krachtige apparaat.
Ik heb inmiddels al de flacons en Sprays en pads op een plank in de kast staan en heb de beschrijvingen uitgeprint en nu even op droog weer wachten.........

Blijf dit geweldige forum volgen......
 
He Rijswijk Dat is lekker in de buurt. (Ik werk in Den Haag).
Welkom en veel plezier met het werken aan dat zwarte monster.

Aficior
 
Allen bedankt voor het geweldige welkom...............
Ben vandaag nog maar snel de DAP gaan halen, was toch een HEEL verleidelijke aanbieding

Robert