• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum....

Leuk al die reactie, bedankt! … en dat slot op mijn rekening komt te laat :-d , ik heb al diverse bestellingen gedaan en kan niet wachten op het mooiere weer. De wax van de dealer is namelijk al grotendeels verdwenen......
De winterbanden zitten er nu onder maar mijn nieuwe lm velgen zijn al gepolijst en in de wheel sealant gezet :-)^

@Juffer1 / Arjan bedankt voor het aanbod! Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar een mooie overdekte plek maar heb alleen een DHZ garage gevonden in Almere Buiten. Ik kom daar nog een keer op terug bij je. Ik had mijn auto wel bij Mafait willen bestellen maar deze konden niet garanderen dat de auto in 2012 geleverd kon worden (en dat was voor mij belangrijk ivm de 14% bijtelling). Ik ben toen bij Blokhuis in Bunschoten/Spakenburg terecht gekomen.

Ik zal zeker bij de eerste detailpoging een uitgebreide show off maken en plaatsen