• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum.

Bob de krijger

Detailing trainee
12 jan 2020
9
45
30
Nieuw - Vennep
Goedemiddag,
Ook ik zal mij even voorstellen, ik ben Bob de Krijger 26 jaar uit Nieuw - Vennep en ben eigenaar van een fietsenzaak hier op het dorp. De passie van auto’s komt bij vaders vandaan die zelf een autobedrijf heeft en een aantal klassiekers.

Zelf heb ik een Volkswagen caddy waar ik zelf de meeste kilometers in maak voor de zaak.
8409E2C2-7B9F-476E-B9C2-AEDC09A9F535.jpeg


Naast de caddy heb ik nog een Corvette uit 1979 welke de reden is om lid te worden van jullie forum.
BD446C6D-8DAD-4132-AD13-441FABA30F3A.jpeg

Ik hoop hier wat kennis en informatie vandaan te kunnen halen hoe ik de auto’s mooi kan houden.

alvast bedankt
 
Geweldige wagen die Corvette, ziet er prachtig uit ! Zit er toevallig nog een interessant verhaal achter?
De Corvette werd 22jaar geleden door mijn vader gekocht met een uitgebrande motorruimte. Rechts voor was ook het voorscherm weg gebrand, hij heeft dat allemaal op geknapt en opnieuw wit laten spuiten. Toen ik 4 was vertelde ik mijn vader dat ik auto wilden kopen, hij heeft de auto nooit verkocht tot ik de auto van hem kocht.