• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Nieuw op het forum.

Bob de krijger

Detailing rookie
12 jan 2020
4
15
Goedemiddag,
Ook ik zal mij even voorstellen, ik ben Bob de Krijger 26 jaar uit Nieuw - Vennep en ben eigenaar van een fietsenzaak hier op het dorp. De passie van auto’s komt bij vaders vandaan die zelf een autobedrijf heeft en een aantal klassiekers.

Zelf heb ik een Volkswagen caddy waar ik zelf de meeste kilometers in maak voor de zaak.
8409E2C2-7B9F-476E-B9C2-AEDC09A9F535.jpeg

Naast de caddy heb ik nog een Corvette uit 1979 welke de reden is om lid te worden van jullie forum.
BD446C6D-8DAD-4132-AD13-441FABA30F3A.jpeg

Ik hoop hier wat kennis en informatie vandaan te kunnen halen hoe ik de auto’s mooi kan houden.

alvast bedankt

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.354
148
38
Torhout België
Welkom. Mooie Corvette! Tips and tricks zul je hier zeker kunnen vinden. Ik veronderstel dat de lak van de Corvette toch een iets andere aanpak zal nodig hebben.

• Leuk
Reactions: Bob de krijger