• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Wowo's Car Care

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Group1280.jpg


NIEUW IN HET ASSORTIMENT: WOWO'S CAR CARE
Begin deze maand is Carclean.com officieel distributeur voor de Benelux van Wowo's Car Care.

Wowo's Car Care is een Schotse onderneming en maakt high-end producten voor het verzorgen van je auto. Gestart in 2013 door Fraser Gordon in samenwerking met een lokaal chemiebedrijf. Deze samenwerking stopte in 2015 en Wowo's maakt sindsdien alles zelf in eigen beheer en maken alles zelf in een eigen fabriek.

Hierdoor heeft Wowo's alle controle over de ontwikkeling, keuze van ingrediënten en het produceren van haar producten. De producten zijn zeer toegankelijk en van de hoogste kwaliteit. Van shampoo en wax tot bandendressing en interieur reinigers. Wowo's heeft het allemaal.

Binnenkort worden een aantal 5000ml verpakkingen toegevoegd aan het assortiment. Daarnaast hebben alle 500ml verpakkingen en de waxen een 360 graden foto in onze webshop. De eerste flessen zijn alweer de deur uit. Binnenkort pakken we groots uit met dit mooie merk!
 
Tof dat er weer een merk aan het assortiment is toegevoegd, nog meer keuze! Ook leuk die 360 foto’s. Ga zo door CC! Oja, wordt jullie pand nog niet te klein met al die mooie producten??
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Lijkt me een mooi assortiment!
En als de kwaliteit top is? Dan ook aan een mooie prijs!
De Nanocoat lijkt me een interessante wax?!
 
Laatst bewerkt:
Zijn deze alweer uit het gamma? Kwam nog flesje Dry Shampoo tegen in de kast, snel de Volvo mee gewassen en wat een lekkere geur kwam eruit. Wou even zien wat ze nog allemaal hebben maar zie geen producten meer staan in de webshop.
 
Is al een tijdje uit het assortiment als ik het goed heb. Is toen nog allemaal in de aanbieding geweest. Zelf nooit wat van dit merk gehad.
 
Waren zeker geen slechte spullen (wel hele mooie labels vond ik) maar van wat ik geprobeerd heb zaten er geen revolutionaire producten tussen.
 
De originele eigenaar is ermee gestopt en zit weer in de ICT maar het heeft een herstart gehad met volgens mij 2 jonge jongens. Leuk merk maar ik vraag me af of het weer zo groot gaat worden.
 
Waren die gasten van "the rag company" niet in zee gegaan met Wowo? Ik herinner mij precies dat ik daar ergens iets van gelezen of gezien had...