• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wowo's Car Care

er staat op de fles een goede scheut en dat heb ik dus ook gedaan.
Mij maakt schuim niet zoveel uit maar er zijn waarschijnlijk wel detailers die dat wel belangrijk vinden. Ik geef alleen weer hoe ik de shampoo heb ervaren zodat een ander daar zijn voordeel mee kan doen. Ik geef bv ook aan dat de mitt wel lekker over de lak heen gleed en dat hij goed schoon maakte.
 
Ah dat is misschien veranderd dan, uit m'n hoofd is de dosering namelijk vrij hoog met iets van een dopje per liter water. Ik gebruik meestal zo'n 60 tot 80 ml per 19 liter grit guard emmer.
 
Vandaag de Contact 121 Wax en Crystal Sealant geprobeerd. Op de motorkap had ik met de sealant last van vlekken (ook ooit gehad met Dodo Juice Future Armour, maar die had ik toen niet goed verspreid).
Op de velgen geen problemen.
Is een halve motorkap al te groot om in 1 keer te doen?
Vooraf gewassen met Meguiars Shampoo a plus (kom even niet op de exacte naam, maar is de wax strippende).
 
Het korte antwoord is ja.

Ik gebruik de Crystal sealant vooral op het panoramadak van de Civic, op een doek sprayen, 40x40cm inwrijven, in de andere hand een schone doek en meteen uitwrijven. Het spul verdampt enorm snel en zodra het er te dik op zit moet je bijna polijsten om het eraf te krijgen.

Ik zag net je beading foto en wilde al vragen of je het niet goed uitgedreven kreeg, want dan ziet de beading er snel wat 'rommelig' uit.
 
  • Leuk
Reactions: Brad en StijnV
Als jij lekker in je garage staat of als het koel rustig weer is moet dat wel lukken, al zou ik het persoonlijk waarschijnlijk niet doen. Je wint er namelijk niets mee, letterlijk opbrengen met een doek (of foampad), direct uitwrijven en op naar het volgende stuk.
 
Heeft er al iemand ervaring met Wowo Paint Sealant. Ik kan nergens ervaringen vinden of wat de standtijd is. Het heeft nano bestanddelen zoals Crystal Sealant, dus ben nieuwsgierig.
 
Even een vraag aan Carclean; Gaan jullie bij de Wowo producten ook vermelden wat de standtijd is e.d. ? De huidige informatie per product is echt wat te summier.
 
  • Leuk
Reactions: Timm