• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw

jodm

Detailing trainee
24 feb 2016
30
20
37
Beste,

Ik ben nieuw hier maar tijdje het forum gelezen. 28 jaar en werk bij overheid.

Sinds de nieuwe auto ook verdiept in het forum om kennis op te doen en een keuze te maken in 1e pakket.

Heb vandaag besteld
1x poorboys super slick & suds
1x rain x
1 x thick mit
2x monello senza aqua pizza drying 45-45 cm
Monello picollo nero

Ik hoor jullie meningen graag

Zag dat je met de grote versie 1 auto kon drogen daarom 2 kleine is in totaal groter

Ik vrees dat je je daarin vergist hebt :innocent::
- Monello Senza Acqua: 70x80cm=5600cm²
- Monello Senza Acqua Piazza: 45x45cmx2=4050cm²

De reden dat het me opviel, is dat ik de Piazza's doorgaans gebruik om de velgen mee te drogen (1 per velg).

Laatst bewerkt:
Heb carclean gemaild kijken wat voor reactie we krijgen.
Heb net in Winkel multivezel doek gehaald voor de ruiten en een goedkope washandschoen voor de velgen en onderkant van de auto

das al een goed begin ;-)
die kleinere zijn inderdaad beter voor de deursponningen enzo, maar om de wagen te drogen ben je beter met de grote.
Om makkelijker af te drogen kan je eventueel een Last touch spray (ik gebruik die van Meguiars) over de natte wagen nevelen
droogt echt makkelijk af dan, zonder vlekken... (gratis tipje ;-) )

oh ja, en welkom :)

Zeker, de Monello Senza Acqua en Thick Mitt gebruik ik ook naar volle tevredenheid!
Qua shampoo heeft iedereen wel zijn/haar voorkeur, maar Poorboy's World Super Slick & Suds is een populaire keuze.
Ben een tweetal jaar geleden begonnen met een vergelijkbaar setje ;).

Waar kan ik die monello picollo nero voor gebruiken.

Heb dus 2 emmers 1 voor poorboys
2 handschoenen 1 thick mit en 1 goedkope voor de viezerd onderkant.
Monello senza om te drogen een multivezel doekje voor de ramen schoon te krijgen.
En dan rain x voor de ramen en het panoramadak. Eventueel uitwrijven met de multivezel doek of de ramen dan met de monello picollo ?