• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe auto behandelen

Oke RedCat ook voor mij goed om te weten. Ik dacht altijd dat je relatief aggressief aan de gang moest in geval van paraffine laag. Dit werd mij toen ook voor aflevering verteld. Met daarbij de opmerking "stel dat ik bij het wassen een kras zie".

Gekozen voor alleen wassen... (dat ze (ik zal de naam van het bedrijf niet meer noemen ;) er stiekem toch met machine overheen gegaan zijn kon ik niet waarderen. Maar dan wel weer gen wax aanbrengen en dat zeer vreemd bestempelen) Wees dus duidelijk met wat je wel wil en niet wil en leg het vast als het (nog) kan voor het geval je er iets mee moet!
 
Wist niet dat die paraffinelaag zo eenvoudig met wat extra shampoo en een beetje APC te verwijderen is. Dacht dat dat een behoorlijk taai goedje was...
OK, iets om te onthouden voor als ik weer ooit eens een nieuwe auto bestel... :ja




meuh