• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe zwarte auto behandelen

Zelfs bij de gevestigde orde gaat het wel eens mis. Maar dat is geen sensationeel nieuws voor de media natuurlijk.



SmartSelect_20190820-214356_Facebook.jpg
SmartSelect_20190820-214424_Facebook.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Jansen
Volgens mij heb je het idee dat je je flink moet verdedigen tegenover de rest. Wacht gewoon af tot je auto er is, en beoordeel dan zelf de staat ervan..
 
Volgens mij heb je het idee dat je je flink moet verdedigen tegenover de rest. Wacht gewoon af tot je auto er is, en beoordeel dan zelf de staat ervan..

Verdedigen nee. Maar het is wel opmerkelijk dat er meteen al opmerkingen over de kwaliteit worden geplaatst in dit topic. En dan lees ik vandaag bovenstaande.
 
Voordat we hier een Tesla mening topic van maken... TS krijgt deze auto en vroeg zich af

Ik wil graag zelf de auto, de velgen en de ramen coaten. Hoe pak ik het aan en wat heb ik nodig?

In onderstaande lijst geeft hij aan wat hij al heeft.

Nu heb ik hier op dit moment;
  • Gewone bouwemmers, wel schoon
  • Lederen zeem
  • Washandschoen merk onbekend
  • Kärcher K3.99
  • Turtle wax auto shampoo
  • 1,2,3 systeem van Meguiars (heb ik al enkele jaren dus vraag me af of die nog in orde is)
  • DAP500 polijstmachine

En uit onderstaande kunnen we opmaken dat we op dit mooie en vriendelijke forum TS wel flink wat kunnen vertellen over nieuwe ontwikkelingen...

Uit ervaring weet ik dat je alles op zwart ziet. Het is een unilak. Ik hou mijn auto's altijd uiterst schoon want ik rij er veel in dus ik bedacht ik ga zelf een coating aanbrengen. Ooit heb ik wat detailing gedaan maar dat is 20jr geleden.
 
Er zijn diverse andere, maar hier alvast een heerlijk rustgevende :)

bekijk even onderstaande Youtube film van iemand die zijn Tesla model 3 onder de loep neemt.

OK interessant, absoluut. Maar uit eind 2018. Inmiddels zijn we flink wat aantallen verder.

Voordat we hier een Tesla mening topic van maken...

Thanks!

Deze is wel erg handig om het wassen en polijsten weer te leren:

Deze voor de coatings:

Veel plezier met lezen en de vragen die je hierna hebt horen wij graag :)

Erg bedankt @Istnogferarie voor deze tips! Wordt gewaardeerd.

PS: geinige en toepasselijke quote onder je berichten, @Istnogferarie :p
 
Laatst bewerkt: