• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Auto en wat nu?

Black Lion

Detailing addict
16 mei 2008
404
65
Ik heb een nieuwe auto in bestelling bij de Ford dealer en als ik hem krijg zal het rond de kerst zijn. Ik woon in een appartement waar ik buiten mijn auto kan wassen enzo.
Nu is mijn vraag eigenlijk wat je aan een nieuwe auto moet doen qua detailen? Moet je hem direct onderhanden nemen? Hij wordt zonder waxoyl afgeleverd. Ik zet er liever mijn eigen Waxaddict 21 op.
Ik denk zelf dat het goed is om hem even te wassen/kleien/glaze/wax/ sealent over de lightunits aan te brengen en het interieur+velgen te beschermen.
Het is alleen wel tegen die tijd winter en vroeg me af of er garages te huur zijn waar je even kunt klussen aan de auto en wat de kosten hiervan zijn. Iemand enig idee?

Mainstreet reageert hier helaas niet. Waarom raad je hem zo aan? Wat kan hij voor me doen?

Hij is vandaag druk met als ik het goed heb, zijn laatste klant voor zijn vakantie, en zal zijn handen vol hebben. Dus als je niet direct antwoord krijgt, ga er dan maar vanuit dat ie op vakantie is, en daarom niet reageert. Je hebt nog tijd zat tot kerst, dus ook als je over een maand antwoord van hem krijgt, heb je nog alle tijd, of kijk even op zijn website deautoverwennerij.nl