• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe DS3 So Red behandeling

benjaminLD

Detailing trainee
26 apr 2015
21
47
32
Hallo!
Ik ben vrij nieuw in de wereld van het detailen.
met mijn vorige auto (AR 156) heb ik me er wel in verdiept, maar uiteindelijk besloten om er geen tijd en geld aan te besteden.
Maar een aantal weken geleden heb ik een nieuwe Citroën DS3 So Red besteld.
Toen gelijk besloten om hem vanaf de eerste dag goed te verzorgen.
Zo gezegd zo gedaan, en het nodige materiaal besteld in de Carclean webshop.
5 dagen voor ik mijn auto mocht ophalen had ik dat al binnen, dus ik kon meteen aan de slag.

Het stappenplan dat ik heb gevolgd:

-ingespoten met Monello non-ferro tegen vliegroest
-auto gewassen met Monello Lavare
-2 lagen Monello Ibrido
-Nabehandeld met Perfetto detailspray
-Velgen behandeld met PB wheel sealant

Het resultaat mag er best wezen :)

Wat ik binnenkort nog wil doen:
-Ruiten behandelen met RainX

En wat er verder nog op mijn verlanglijstje staat:
-DAP900
-Detailclay
-PB Black Hole

2cqogp3.webp

33vbwd2.webp

rvjytg.webp

24lokn7.webp

Leuke auto! Mooie kleurencombinatie ook!