• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Poorboy's producten in aantocht!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Nieuwe Poorboy's producten over 2 a 3 weken voorradig!

In de huidige zending die onze kant op komt zitten 3 nieuwe Poorboy's World producten:

- Bold 'n Bright Gel - De alom bekende Bold 'n Bright nu in gelvorm, makkelijk aan te brengen, spettert niet en erg duurzaam
- Professional Polish 2 - Net als Professional Polish, maar nu met toevoegde 'diminishing abrasives' voor extra kracht.
- Liquid Natty's Blue - De geprezen pasta wax nu ook in vloeibare vorm! Met dezelfde eigenschappen, maar nu makkelijk machinaal aan te brengen.

Meer informatie volgt asap in dit topic!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cool!

Meer kan ik er niet over zeggen :p
Wat ik me wel afvraag is of het Carnauba gehalte in een vloeibare wax net zo hoog kan zijn als in de Paste wax?
 
Aha eindelijk een waardige opvolger voor mijn gold class liquid wax. Ik ben zo niet voor die vaste waxen. Ook al zouden ze beter zijn... Goede zet tim. Leuk om het assortiment hier continu te zien aangroeien.
 
Binnenkort een officiele test van de Liquid Natty's Blue; kan nu al zeggen dat hij zeer zeker bevalt! :heart_eyes: :party:
 
Aangezien jij dr blijkbaar al van heel dichtbij kennis mee gemaakt hebt, kan je al zeggen of deze een lekker geurtje heeft zoals 90% van de poorboys producten? Vind het echt een zalige eigenschap van het merk dat ze met lekkere geuren werken.
 
Acc_Focus zei:
Aangezien jij dr blijkbaar al van heel dichtbij kennis mee gemaakt hebt, kan je al zeggen of deze een lekker geurtje heeft zoals 90% van de poorboys producten? Vind het echt een zalige eigenschap van het merk dat ze met lekkere geuren werken.


Geur Liquid Natty's: :heart_eyes:
Geur SYN1: :heart_eyes:
 
Is minder padafhankelijk, maar het is nog steeds een chemische polish, alleen nu met schuurkorrel. Hij is redelijk heavy duty en kan gebruikt worden als 'heavy duty metal polish' of als medium compound op lakken.

SYN1 is trouwens niet zeker of het productie gaat halen. :no
 
Komt de PP-2 naast de eerste versie of als vervanger ( met idee dat met V1 je schitterend kon finishen en zo te lezen met V2 wat minder ( denk ik ))
 
Professional Polish 1 en 2 blijven naast elkaar in het assortiment, juist omdat ze elkaar heel goed aanvullen.

De Bold 'n Bright Gel is op waterbasis heb ik van Poorboy's vernomen.
 
Vanuit Poorboy's World WHQ:

Poorboy’s World is proud to announce the addition of three new exciting products to our line up. Each of these products was designed to please your most demanding customers.

We have a Liquid version of Natty's Blue. Liquid Natty's Blue is for all colors and brings a clarity and ease that many customers have been asking for in a liquid wax. It works especially well out in the sun, for those who live in hot climates or for mobile detailers.

We also are introducing a brand new Gel formula for our Bold N Bright. Many customers over the years asked for a tire gel that could be applied by brush (foam is best) and would give a deep and long lasting shine, with no sling. Bold N Bright Gel is that product!!

The last but not least of our new products is Pro Polish 2 which is a heavy duty chemical polish using the highest quality ingredients possible. Pro Polish 2 works well on all paints, clear coats, and metals. PP2 will give you a great 1-2 punch for highly oxidized finishes and metals. There is no need for a specific heavy duty metal polish as the Pro Polish 2 and Professional Polish combo will take care of any metal polishing needs.

They will be available to the public as of August 30, 2010.
 
Jammer zou het zijn als de SYN1 niet in productie wordt genomen,aan de andere kant hebben sommige mensen(forumleden)een mazzeltje Je |Hebt een UNIEK product in je verzameling!!(een collectors item)voor vele € te koop!!!hahahaha
 
Oee liquid natty's. :)^

Ben benieuwd. Vloeibare wax heeft toch ook wel mijn voorkeur eigenlijk.
 
een mazzeltje Je |Hebt een UNIEK product in je verzameling!!(een collectors item)voor vele € te koop!!!

SYN1 staat nog ongebruikt in mn kast :schaam
Moest een operatie aan mn hand die ik voor de DAP gebruikte ondergaan:weetniet ( dinsdag uit gips en dan lekker 7 maanden revalideren :party: 1 april begon het gedonder....)
Dus ik hoop dat dat een goeie reden is:slotje