• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Poorboy's World SSR1 en SSR2

Even een update over de SSR1 en SSR2. De nieuwe formule maakt deze twee SSR's geschikt om te finishen op zeer harde lakken. Had je voorheen moeite met het finishen op lakken en leek er maar geen strakke finish te krijgen, dan moeten deze nieuwe SSR's oplossing bieden.

De nieuwe SSR's zijn dus geschikt voor alle lakken, ook de zeer harde lakken en zelfs ceramische lakken!
 
Very nice... :ja

Had ik ergens gelezen dat er proefflesjes van PB komen of heb ik dat gedroomd? Anders Moet ik toch wel eerst wat meer flesjes leeg krijgen alvorens ik deze kan proberen.
 
Joepwoei!!! 3x raden wat hier nu voor m'n neus staat.....Leuke spulletjes gekregen van vakantiegangers uit de VS, altijd handig dat ze dan ff bellen of ik iets nodig heb :)
Dat wordt testen geblazen!! (P)Review volgt a.s.a.p. !!! :party:
 
Is het waterig worden van de SSR1 ook opgelost in deze nieuwe formule?

Mijn fles word steeds "slapper"
 
ik zou HEEEEL graag de test flacons aan willen schaffen,

omdat ik er nog niet uit ben of ik een dap500 bestel.

en ik graag wil weten in hoeverre ik knappe resultaten boek met de hand (al vrees ik dat dat tegenvalt)

dus ik hou de shop ZEKER in de gaten..

ben wel benieuwd in een aantal producten (prof polish, de nieuwe ssr, de srp van ag, de m16 van megs)
dus word een leuke bestelling vrees ik:rules
 
aron147 zei:
en ik graag wil weten in hoeverre ik knappe resultaten boek met de hand (al vrees ik dat dat tegenvalt)

Daar lees je inderdaad eigenlijk niets over...... ben ik ook wel benieuwd naar.
 
Swirls verwijderen met de hand op harde lakken is helaas erg lastig. Dat gaat bijna altijd machinaal.