• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Poorboy's World SSR1 en SSR2

guntherm

Detailing rookie
18 apr 2009
41
0
Pb brengt blijkbaar een nieuwe versie van ssr1 en ssr2 uit.
Mailtje gekregen van het Pb forum.

Poorboy’s World is proud to announce the reformulation of SSR1 and SSR2. After many successful years with the original SSR1 & SSR2, I could not resist the temptation to upgrade the products. We have new and improved micro and nano polishing powders, which do deeper cleaning and leave an incredible smooth and glossy shine. They can both be used by hand, but their true abilities will be shown with the use of a machine. Whether you use a random orbital (PC), Flex, Cyclo, or Rotary, these polishes will give an unbelievable finish quickly and effortlessly. As all Poorboy’s World products, they can be used in the sun and they will stay wet long enough to thoroughly work them without dusting! These are water based polishes as before and contain no wax, silicone, or fillers. They are also body shop safe too! These polishes are easy to use by novices, enthusiasts and professionals alike. We have also refreshed the colors and scents of the SSR1 and SSR2, so there will be no mistaking them for the earlier versions.
They will be available immediately at our main site and very soon at all your local distributors. Best of all there is no price increase to you the consumer


IMG_1319.jpg
 
Oh, die zien er ook skattig uit zeg :heart_eyes:

Gaan er ook komen!

(toch leuk een bijna tweeling broer of zus in de familie!)

En ik vroeg me al eens af, wanneer PB nu eens met een update kwam in de collectie :roll
 
Nou, me mooie flesje SSR1 met haar roze goedje er in, zit al op half vol. Dus tegen die tijd als ze er zijn is er al veelste veel mooi weer geweest, en is de kans dat deze SSR1 op is. Maar aangezien die nieuwe komt in Gifgroen 8-()) Is de roze wel weer een collectorsitem natuurlijk :grinning:
 
Krijg ik het nog druk om van de oude SSR 1 en 2 totaal een goede 1,5 liter op te maken :|~*

De een kan ik wel als Milkshake kwijt aan mijn etterige buurjongen, en de 2 gekoeld gemalen met ijs als Slush Puppie aan de overbuurjongens :slotje
 
Hmm, ik was van plan om over enkele weken de SSR 1 aan te schaffen, misschien zal ik dan nog maar ff wachten op de nieuwe..

Waar staat de SSR1 eigenlijk tegenover de Lime Prime? Zijn beide goed om de M83 van Meg's na te bewerken?

Wat denken jullie?

(excuus om beetje offtopic te gaan)
 
Review Lime Prime - Dibbuz

Als je de review leest, dan gebruikt hij het liever als pre-wax cleaner, om de lak schoon te maken en olien aan te brengen, en niet om de swirls te verwijderen. Voor een echte polijstjob zal je dus beter de SSR serie kunnen gebruiken. :)^
 
Ja die review had ik al is gelezen, maar nu heb ik het beetje aandachtiger gelezen:grinning:
Het is nu weer duidelijker:)^

Thx;)
 
Grr ik ben met de nieuwe order bezig voor Poorboy's World, waaronder de nieuwe SSR1 en SSR2, blijkt dat deze 15% duurder ingekocht moeten worden. Ik ben er helemaal voor dat hij gecommuniceerd heeft dat het dezelfde prijs blijft, maar waarom het voor ons dan 15% duurder is, is met nu een raadsel. In ieder geval blijft de eindgebruikersprijs gelijk, ook in Nederland.
 
Nee hoor, dat doe ik niet, maar ik snap niet dat Poorboy's trots vertelt dat de eindgebruikersprijs hetzelfde is gebleven, maar dat voor de resellers de boel wel duurder moet worden.

De order is de deur uit en ik schat dat hij over een week gereed is om verscheept te worden. Meestal zit je dan aan een maandje transporttijd, dus over 1,5 maand moet het hier in het magazijn staan (dus 2e week juli)