• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe spullen

Rémon

Detailing guru
24 feb 2017
1.108
173
46
Oud-Beijerland
Vandaag mijn eerste bestelling binnen gekregen en zoals jullie natuurlijk al zelf hebben ervaren is het weer een top service van het carclean team.
En als kers op de taart ook nog eens een gratis product erbij gehad(Gyeon Q preserve).iemand daar toevallig ervaring mee.
Dus dinsdag lekker aan de slag aan de nieuwe auto die ik bij de dealer lekker eens kan verwennen met deze producten:)
20170420_144122.jpg
nogmaals super bedankt voor de goede en snelle service carclean team.:grinning:
Grtzzzz Rémon
 
Hoeft niet perse, maar zou er wel even met een reiniger overheen gaan. Dan blijft het product zo lang mogelijk zitten. Kan je zowel met een interieur reiniger doen of APC 1:20 ofzo.
 
  • Leuk
Reactions: Rémon
Dat is een leuk extraatje zeg :eek:! Heb je ook een DAP of ga je met de hand deze pads gebruiken? Wel mooi begin hoor!
Nee een DAP heb ik nog niet maar wel een AEG 460ex schuurmachine die alleen gebruikt is als poetsmachine dus daar moet ik het even mee doen.
Maar we zijn voor een DAP900v3 aan het sparen:p
 
Leuke bestelling. Ben ook wel benieuwd naar de preserve. Ik ben fan van natural look en ben wel benieuwd of dit product veel beter is ;)