• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Velgen Spullen

Marc

Detailing addict
12 aug 2009
103
62
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren mijn laatste beetje Meguiars Hot Rims All Wheel Cleaner opgemaakt.
Wil nu een nieuwe velgenreiniger & borstels aanschaffen en zit te twijfelen tussen :

Chemical Guys - Sticky Gel Citrus Wheel Cleaner (Wheel + Rim Cleaner Gel) - 473ml
Of
Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner - 946ml

Of iemand anders een beter alternatief?

Verder zat ik aan deze borstels te denken:

Mothers Wax - Brake Dust Brush
Carclean.com - EZ Detail Mini Brush
Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Mothers Wax Tire Brush

Ook heb ik zitten kijken naar Velgenwax en sealers,

Poorboys World Wheel Sealant - 235ml of de WheelWax WheelWax - 256gr.

Alle advies wordt zeer gewaardeerd, graag hoor ik van jullie.:-b

Ik zou gaan voor de Spray and Rinse van Poorboy's, deze is sterker en reinigt beter. Tevens makkelijk aan te lengen tot 1:5 om zelfs dan nog goed resultaat te behalen.

De poorboy's wheelsealent is perfect, zeker een aanrader. Je kan eventueel ook kijken naar de Smartwax Rimwax, deze is ook goed, makkelijk te verwerken en ruikt heerlijk naar kauwgomballen.

Ikzelf gebruik Bilberry velgenreiniger (zie hem zo even niet in de shop staan). Kan je verdunnen tot 1:7 en werkt erg goed. Er zit een beetje kersenluchtje aan. Ik weet niet of de Spray & Rinse beter of sterker is. Heb alleen ervaring met Bilberry.

Bilberry vond ik tijdelijk ook niet meer in de webshop. Deze is inderdaad ook goed te gebruiken, spray en rinse is wel sterker geconcentreerd.

Heb nog 1 borstel voor je, dan is het geheel compleet wat betreft de velgen etc :Mothers Fender Well Brush

Ik kan alleen de Carclean - Bilberry safe wheel cleaner ( 1 101426 ) niet meer vinden :(

sorry, klein misverstand qua interpretatie, niet deze maar een 'broertje' er van