• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwkomertje!

Sateprikkert

Detailing rookie
1 aug 2012
2
0
Hallo!

Ik lees al een tijdje mee, maar nu pas echt de kans om mijzelf voor te stellen. De naam is Rowan, 25 jaar oud en de gelukkige eigenaar van een Alfa Romeo 147.

Hoe kom ik hier terecht...? Nou, de vorige eigena(a)r(esse) is blijkbaar veel door de wasstraat geloodst en dat was te zien aan de lak. Dat ik de auto waste met de verkeerde spullen heeft ook niet echt geholpen. Lang over nagedacht of ik het nou wilde laten polijsten of zelf wilde opknappen. Twee weken geleden de knoop doorgehakt: dat doen we zelluf. Met de nodige vragen over het polijsten heb ik contact opgenomen met Carclean en kon ik langskomen om de DAP900 te proberen. Na de lange rit van het uiterste puntje van de Noordkop richting Berkel en Roderijs, ben ik ontzettend goed door Dennis geholpen. :-)^

Dus! Met een lege portemonnee, twee wasemmers vol spullen en een DAP900 ben ik weer naar huis gereden en gisteren aan de gang gegaan. De auto gewassen, gekleid, 2x gepolijst, geglazed en daarna in de wax gezet. Vandaag de de bandjes en de trims weer een zwarte kleur gegeven.

Foto's zeggen meer dan duizend woorden zeggen ze wel eens, maar ik heb de foto's genomen met m'n iPhone in pruts-HDR stand en wellicht valt er weinig te zien :-b Maar goed, komen ze:

IMG_0080.webp

IMG_0089.webp

Op verzoek van Jeroen, de poetsspulletjes. Exclusief: alle doeken (in de wasmachine), Spray & Whipe (in de auto in geval van vogelpoep) en de DAP natuurlijk.

IMG_0094.webp

Nee wel! Jij hier! :weetniet

(wordt wel eens tijd inderdaad, dat ik een glimmend autootje langs zie crossen (vallen de knipperende koplampen ook beter op)

Voor de nietwetenden, onze nieuwe detailcollega, kom ik helaas vrij vaak tegen op de weg,....

Maar goed, ook welkom hier! Veel plezier met het ontdekken van jou wedergeboorte in het wereldje van de detailers w^^w

Enne waar is die foto van alle spullekes?