• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk Alto E 140.1 9 s xtra

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Vandaag de HD foamkit binnen gekregen van Tim en helaas past ie niet op de black and decker HD die ik heb. Nou was ik eens rond aan het kijken voor een nieuwe DH reiniger en kwam bij de Nilfisk Alto E 140.1 9 s xtra uit. Iemand ervaring met dit ding? Ik kan een nieuwe kopen voor 125 euro wat heb best aantrekkelijk maakt voor me!
 
daar koop je niks verkeerds mee, deze zit tussen de huis tuin en keuken en de prof machines in.

zelf heb ik de 110 en mijn vader de 120.2, en die bevallen ons beide erg goed, de 140.1 is wel een oud model, want ze hebben net de nieuwe op de markt, dus vandaar dat de prijs zo scherp is.

waar ga je 'm kopen als ik vragen mag?
 
Particulier bij iemand die hem 'nieuw in doos' heeft staan. Leek mij toch geen verkeerde prijs aangezien hij op internet nog rond de 240 zit!
 
Lijkt mij een mooi apparaat zeker als deze nog nieuw in de doos zit voor die prijs.
Heb zelf de Nilfisk Alto C120.6PAD gekocht voor 107,00 euro en ben hier zeer tevreden over.
 
Hier ook een Nilfisk, was destijds een aanbieding bij de karwei icm een patiocleaner voor 90,-. Die van mij heeft 100 bar maar is heerlijk licht en werkt prima!