Van de week voor het eerst aan de slag gegaan met de DAP! Het heeft me in totaal 2 dagen gekost om heel de auto te doen maar voor de rest is het mij onwijs meegevallen, Vooral door alle informatie hier was het een eitje^
In mijn enthousiasme alleen niet heel erg veel foto's genomen, maar de bedoeling was om de swirls en lichte krasje weg te krijgen en die foto's heb ik dan wel weer gemaakt.
Als eerst de auto afgespoten.
Gewassen met de 2- emmer methode en Borned to be mild.
De gehele auto gekleid met de California Gold Clay Bar Paint kit.
Vervolgens de DAP erbij gepakt en een testspot gemaakt om te kijken welke combinatie het zou worden.
Eerst een witte pad met mezzo maar dat was het net niet, oranje met mezzo was perfect en daarna finale met groen.
Als laatste Black hole met zwart en Natty's Paste Wax Blue met rood en beide natuurlijk ook uitgepoetst.
Alle zwarte plastic delen ook nog na de foto's behandeld met Poorboy’s Trim Restorer, geweldig spul alles werd weer mooi zwart.
Voor:
En zo was het echt over heel mijn auto!!
Na:
En het dak was nog wel in de slechtste staat maar nu:
De motorkap:
Onwijs tevreden hoeveel glans er nu terug is gekomen in de lak en natuurlijk dat ik de swirls weg heb gekregen.
Het autootje ziet er weer uit als nieuw!
In mijn enthousiasme alleen niet heel erg veel foto's genomen, maar de bedoeling was om de swirls en lichte krasje weg te krijgen en die foto's heb ik dan wel weer gemaakt.
Als eerst de auto afgespoten.
Gewassen met de 2- emmer methode en Borned to be mild.
De gehele auto gekleid met de California Gold Clay Bar Paint kit.
Vervolgens de DAP erbij gepakt en een testspot gemaakt om te kijken welke combinatie het zou worden.
Eerst een witte pad met mezzo maar dat was het net niet, oranje met mezzo was perfect en daarna finale met groen.
Als laatste Black hole met zwart en Natty's Paste Wax Blue met rood en beide natuurlijk ook uitgepoetst.
Alle zwarte plastic delen ook nog na de foto's behandeld met Poorboy’s Trim Restorer, geweldig spul alles werd weer mooi zwart.
Voor:
En zo was het echt over heel mijn auto!!
Na:
En het dak was nog wel in de slechtste staat maar nu:
De motorkap:
Onwijs tevreden hoeveel glans er nu terug is gekomen in de lak en natuurlijk dat ik de swirls weg heb gekregen.
Het autootje ziet er weer uit als nieuw!