• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nog een project! Mercedes SL300 cabrio (1992)... derde update 12/10 !!!!

allemachtig....zo een moet je zn rijbewijs invorderen. Dit mag je toch niet op de weg hebben....

Normaal zeg ik: succes. Nu: sterkte! ;)
 
Je moet ook de voordelen durven bekijken hé...de kans dat je zo gecarjacked wordt is quasi onbestaande:-" Eén blik van die gangsters in je wagen en ze laten je onmiddellijk verder rijden....rofl
 
ah ja, dat "wonderboompje...naar het schijnt staat er een hele collectie reukverspreiders in die auto...een tiental stuks. Toch is de reuk naar het schijnt best te harden...zeker niet in verhouding tot wat je zou vermoeden bij het zien van de foto's. Vermoedelijk is het "één en ander" inmiddels helemaal uitgedroogd :)

Vraagje van de eigenaar; weet er soms iemand een deftig lederen interieurtje te koop staan ? vervangen of herbekleden is zowiezo aan de orde hier.
 
Voordeel is wel dat je al snel resultaat boekt ,^^ . De eerste stap is in ieder geval gezet!
 
inderdaad...maar echt "detailwerk" kan je dit nog niet noemen....ik hoop er binnekort samen met de eigenaar onze "Daps" eens op los te laten :heart_eyes:

De extractor mag ook eens bewijzen wat hij kan :auw
 
Binnen bekleding op de vloer er ook uit halen en vervangen! Of je moet een hoge weerstand hebben om geen ziektes op te lopen. Die Benz is denk ik een dankbaar slachtoffer "Red een Benz". Las dat de eigenaar paarden had, menig paardenstal ziet er beter uit.
Maar een SL is een leuke auto en zeker de moeite waard! Ik blijf dit topic ook volgen. Succes!
 
bedankt...het is voor de eigenaar en mij in elk geval een uitdaging...de zetels moeten in elk geval terug gevuld en herbekleed worden. De vele electrische motoren en dergelijke die in de zetelconstructie zitten werken nog allemaal. Naar het schijnt kan je de "zetelkussens erg eenvoudig van het frame verwijderen. Daarna mooi met leder terug overtrekken. Het dashboard valt nog wel te redden met het vernieuwen van een aantal paneeltjes en het stuur.
De rest is afwassen en ontstoffen...elk kiertje en rooster.
 
Wat een werk haal je met zoiets op je hals... maar zeer dankbaar al zou ik gaan voor alles eruit trekken en opnieuw bestellen/opzoeken.

Die eerste viezerik (dat is geen eigenaar meer..) heeft denk ik een paar maanden het dak open laten staan of hij is er de sloot mee ingereden!!
Ik hoop voor je dat je niet ook alle electrische verbindingen kan vervangen+bedrading.

Succes! of moet ik zeggen sterkte.. ( en hoop dat hij niet veel voor deze wagen betaald heeft)
Vind het wel mooi die vierkante achterkont!
 
Als je op sites als bijv marktplaats en Kapaza kijkt kun je voor een paar honderd interieurs kopen voor dit type R129

Kan je die oude delen gelik wegkieperen . Veel plezier met deze detail
 
Wel erg gaaf om te lezen. Ben benieuwd naar het nieuwe interieur, dat zal een verschil maken zeg. Succes gewenst aan je collega en aan jou!
 
Je moet eens kijken op schadeauto's.nl en dan klikken op het gele blokje demontage auto's.
 
Inderdaad; de eigenaar is daar inderdaad naar op zoek. Als je er ergens eentje zien; mag je dit altijd melden :ja
 
"vind ik leuk" :D

Er zit zelfs een telefoon in de wagen.....werkt ie nog ?
Met zulke projecten behaal je tenminste eer van je werk.

Moest je nog iets te kort komen, ik heb hier nog wel wat staan in m'n (voorraad) kelder :ja
 
@grandscenicman :

"magazijn" ipv kelder bedoel je :D

die telefoon schijnt in elk geval elektrisch te werken...of je daar nog mee kan bellen weet ik niet.

Als je dit leuk vindt, zet eens voor een paar dagen een paar jonge bullterriers in je beige interieur...haal ze er enkel even uit om goed te eten en zet ze daarna terug...resultaat zal er op z'n minst een beetje op lijken denk ik :-"