• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nóg zo iemand die poetst!

GothamsPrincess

Detailing rookie
26 jul 2024
6
15
Hoiiiiii,

Zoals vrijwel iedereen die zich voorstelt, ben ik al een tijdje aan het meelezen op het forum :innocent:

Samen met mijn vriend deel ik de interesse voor auto's. We maken eigenlijk elke auto die we gehad hebben samen schoon. Daardoor ben ik steeds nieuwsgieriger geworden naar hoe ik het beter kan gaan doen en wat er allemaal nog meer bij komt kijken. Inmiddels staan er een hoop detailing accessoires hier en word ik er ook steeds handiger in. Gaat snel als je het leuk vindt!

Eerst werkten we vooral in de wasbox met eigen emmers (incl. grid guard) en accessoires, maar inmiddels hebben we een hogedrukspuit met foamcannon thuis. Morgen is, als het weer een beetje meezit, onze ID.3 voor het eerst aan de beurt. Na die paar winterse weken kan 'ie zeker een goede schoonmaaksessie gebruiken, want jeetje wat is dat ding smerig geworden zeg :joy:

Leren vind ik leuk, daarom ben ik hier ook. Ik ben soms wat onzeker over mijn manier van wassen en het materiaal wat ik gebruik, maar tips zijn altijd welkom! Binnenkort deel ik mijn stappenplan hier een keertje.

High Five Boom GIF by TipsyElves.com

• Leuk
Reacties: GothamsPrincess
Welkom Princess, en bedenk wel dat er niet één manier is die altijd in ieder geval en voor iedereen perfect is. Soms is het een kwestie van persoonlijke voorkeur, soms de (beperkte) mogelijkheden, of de situatie waardoor je een bepaalde keuze maakt.

• Leuk
Reacties: GothamsPrincess
Welkom Princess, en bedenk wel dat er niet één manier is die altijd in ieder geval en voor iedereen perfect is. Soms is het een kwestie van persoonlijke voorkeur, soms de (beperkte) mogelijkheden, of de situatie waardoor je een bepaalde keuze maakt.
Sure thing, wijze woorden! :)