• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Non Ferro aanbrengen met drukspuit

psycho-realm

Detailing addict
21 mei 2017
42
50
Beste forum gebruikers. Weet iemand of het handig is om non ferro velgen reinigers aan te brengen met een drukspuit zoals bijvoobeeld de Gloria Drukspuit Pro of een van de andere handspuiten van bijv. Gloria.

Schermafbeelding 2021-02-23 om 20.29.48.png
Schermafbeelding 2021-02-23 om 20.32.15.png
 
Non-Ferro is wat dikker dan water en sprayed dus nooit zo lekker. Ik heb de Non-Ferro ook een tijdje in een Kwazar pomp-sprayer gehad en dan nevelt het wel beter door meer druk erop, maar je spuit wel erg veel product in een korte tijd. (Teveel, te snel)

Met een simpele sprayer heb je maar een paar sprays nodig per wiel. (Zoals de bijgeleverde sprayer)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Teun
Non-Ferro is wat dikker dan water en sprayed dus nooit zo lekker. Ik heb de Non-Ferro ook een tijdje in een Kwazar pomp-sprayer gehad en dan nevelt het wel beter door meer druk erop, maar je spuit wel erg veel product in een korte tijd. (Teveel, te snel)

Met een simpele sprayer heb je maar een paar sprays nodig per wiel. (Zoals de bijgeleverde sprayer)
Duidelijk, dat had ik niet verwacht. Thanks!
 
Ik heb wel een Non-Ferro product in een Kwazar zitten.

1614895295455.png


Werkt best prettig, je werkt inderdaad niet zuiniger maar wat ik gedaan heb is verdunnen.
2 delen water op 1 deel Non-Ferro. Doordat je meer spuit krijg je de reactie net zo goed maar hierdoor krijg ik geen lamme hand als ik een hele auto inspray.