• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nou zou me effe voorstellen:)

nikkie2828

Detailing rookie
7 jun 2010
18
0
Ik ben nicole een mama van 2 prachtige dochters van 12 en 6 jaar oud..ik zelf ben van 1979 dus reken maar uit....we wonen gezellig met z'n 3tjes (en hond chica een amerikaanse bulldog en poes poenie) in amsterdam noord...

ik weet verder niet hoe deze forum werkt en of ik me vraag hier wel moet stellen maar waag het er maar op en hoop werkelijk dat iemand mij kan helpen....

ik rij in een vw golf 3 en me dak en motorkap zijn zwaar verpest onderhand helemaal wit uitgeslagen (de kleur van me auto is groen) ik vind het echt vresenlijk...een jaartje geleden heb ik er coulant overheen gedaan (op advies van iemand) maar diegene zei er niet bij dat ik niet zoveel moest gebruiken ik heb natuurlijk weer heel dom bijna dat hele potje gebruikt wist ik veel...met als resultaat nu dus dit....pffffff

nu vraag ik me eigenlijk af of er een 1 of ander wondermiddel bestaat waardoor het weer enigzins aantoorbaar word zonder dat ik hem moet laten overspuiten want ik heb helaas geen geldboompje in me tuin:-d.....

groetjes nicole

Welkom nicole,

Er zijn hier op het forum genoeg mensen uit jou regio die eventueel eens kunnen kijken naar jou auto.

Maar voor online advies zou een fotoke wel helpen...
mvg, Peter

hoe zet ik dan een foto?? ja sorry hoor heel dom meschien ben nog net niet blond hahahah

ik loop wel effe naar beneden om een foto te maken.....

dan probeer ik hem er op te zetten...

thx alvast iedereen voor de reacties:d

niet schrikken maar hier zijn de foto's ik ben echt (zoals jullie kunnen zien) ten einde raad...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

pupsch308.webp

GROEN!?????8o Lijkt mij eerder mat zwart! 8-())

Het is trouwens Commandant ;)

Als hij nog glom voordat je begon met de Commandant, dan ben ik bang dat je door het boenen met de Commandant de blanke laklaag verwijderd hebt (als die er op zat), je kunt hiermee namelijk door de lak heen poetsen... Maar zonder het echt gezien te hebben is het gissen. Als er af-fabriek geen blanke laklaag op heeft gezeten, dan is de lak geoxideerd. Probleem met Commandant is dat het een polijstmiddel is, en na het boenen zal de lak er best beter uitgezien hebben, maar als je de lak hierna niet voed en beschermd, dan gaat de lak oxideren en wordt deze dof/mat

ik woon heeeel dicht in de buurt (assendelft, tegen zaandam aan)

maar of ik hier aan durf te beginnen?:-"

en gaat het enkel om dak+motorkap?

aron225 zei:
maar of ik hier aan durf te beginnen?:-"

en gaat het enkel om dak+motorkap?

ja alleen me dak en motorkap.......

maar aangezien er niks aangedaan kan worden denk ik dat ik hem maar beter naar de sloop kan brengen??:(

neee gek, die auto moet je zoiezo NIET naar de sloop brengen.
als hij motorisch nog goed is, en hij heb apk. kan je goed op de sloperij zoeken voor een motorkap in dezelfde kleur.
dakje laat je gewoon door sjonnie de beunhaas spuiten met een motip spuitbusje, en hij knap weer prima op.

en het HOEFT niet perse hopeloos te zijn..

als ik zwaar polijst middel heb gebruikt (een understatement in vergelijking tot commandant) word de kleur ook dof.

maar het KAN indd ook hopeloos zijn.

dit soort schades zijn alleen te beoordelen door ze te zien.

ja motorisch is hij 100% heeft me nog nooit in de steek gelaten (zelfs niet met deze afgelopen extreme winter) hij rijd echt perfect het is alleen dat ik me irriteer en best wel schaam voor hoe hij eruit ziet....snap je

maar je hebt hebt gelijk ik denk dat ik maar op een sloop ofzo ga kijken en maar hopen dat ze een motorkap in mijn kleur hebben.......

thx trouwens voor al jullie lieve reacties

groetjes nicole