• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nou zou me effe voorstellen:)

zal ff kijken wanneer ik een gaatje heb (druk bezig met huis kopen / vandaag 2 autos gedaan/ zometeen klusje)
maar ik kan er indd eens kijken of ik er iets van kan maken!

edit:

al vrees ik het ergste.

maar idd, er valt niets aan te verpesten

aron225 zei:
zal ff kijken wanneer ik een gaatje heb (druk bezig met huis kopen / vandaag 2 autos gedaan/ zometeen klusje)
maar ik kan er indd eens kijken of ik er iets van kan maken!

edit:

al vrees ik het ergste.

maar idd, er valt niets aan te verpesten

serieus???

nou dat zou ik heel aardig vinden..kijken kan natuurlijk geen kwaad... ik hoor het wel van je

thx:cool

ja geen probleem.. is weer een uitdaging erbij..

moet ff kieken wanneer.. alleen ff kijken wanneer we beide een vrij middagje hebben.
maandag de 14e een optie? of dinsdag de 15e? uiteraard onder voorbehoud van afspraken bij notari / hypotheek adviseur e.d.

edit:
@alteaniels.
niet zo he!
ik ga de motorkap van de megane ooit nog een carbon folie-en..

Rustig maar Aron, ik duw de mensen met Carbon plakplastic op hun auto niet meteen in het "Sjonnie" hoekje hoor, tenzij ze hun auto van boven tot onder ermee beplakken:-d

Edit: het was iig serieus bedoeld als een optie

ik bedoel het ook niet zo kwaad he:-" ik kom op het forum af en toe zo onbedoeld uit de hoek.

maar indd, het is een mogelijkheid,,
al denk ik dat deze mevrouw nog niet door de lak zit, ik weet wat er nodig is om met nummer 4 er doorheen te gaan