• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nou zou me effe voorstellen:)

ja uiteraard,

nou zat ik zelf te denken aan een fiat punto

zijn die wel goed want ik word aan alle kanten afgeraden om een italiaanse auto te kopen

nikkie2828 zei:
ja uiteraard,

nou zat ik zelf te denken aan een fiat punto

zijn die wel goed want ik word aan alle kanten afgeraden om een italiaanse auto te kopen

tja , heb een tydje zo`n wagen in onderhoud gehad hier van de buurvrouw.Maar wat een rampenwagen was dat8-()) .Mankeerde elke keer wel weer wat:(

En bij deze wagen was ook 2x de de kleppen vast te komen staan ( 1x bij de motor die er al in zat en 1x bij een de gewisselde motor.)

RST-Smurf zei:
tja , heb een tydje zo`n wagen in onderhoud gehad hier van de buurvrouw.Maar wat een rampenwagen was dat8-()) .Mankeerde elke keer wel weer wat:(

En bij deze wagen was ook 2x de de kleppen vast te komen staan ( 1x bij de motor die er al in zat en 1x bij een de gewisselde motor.)

hmmmmm oke dus geen punto:(

het is moeilijk man om een goede auto te zoeken, en wie er dan ook nog een beetje leuk uitziet......

Ben wel benieuwd naar het achtergrond verhaal achter de punto die rst-smurf bedoeld, want dat kleppen vast gaan zitten heb ik nog nooit gehoord (bij wat voor fiat dan ook).
Verder ligt het natuurlijk een beetje aan wat voor model en motor punto het is maar als je dat goed kiest en de auto is netjes behandeld kun je er nog jaren met veel probleemloze kilometers mee vooruit.