• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NTSR 20 Extractor en konijn

Berkant

Detailing addict
9 mei 2010
776
62
Dames en heren, ons konijn is de schuur in geslopen en heeft alle kabels en datsoort dingen te pakken genomen, gelukkig geeneen waar stroom op zat maar voor mij het ergste van alle kabels:'(

P1250155.webp

P1250156.webp

Dit is het slangetje dat van apparaat naar handvat gaat, nu is mijn vraag is dit los te bestellen of hoe kan ik dit doen, alle tips en tricks zijn welkom ik heb het apparaat binnenkort ook ingepland om te gebruiken.

Helup :rules

Doe even een mailtje of telefoontje naar CC, deze zijn destijds ook door hun verkocht en wie weet hebben ze een persoon / adres voor je welk je zou kunnen benaderen
( gaat er soms niet om wat je kent, maar wie je kent )

Volgens mij hebben we dat onderdeel nog liggen (inclusief handvat). Inderdaad even mailen.

Ik dacht bij het lezen van de titel toch echt even dat je een konijn te lijf was gegaan met een extractor.... :-"

Wel een goede service weer als ik dat zo lees!

Geen PM maar een mail sturen, PM is niet bedoeld voor webshopvragen.

Hehehe konijn maakt het gelukkig goed maar heeft ook mijn verlengsnoer te pakken gehad ook helemaal door, volgende kabel die ik laat liggen zet ik stroom op [:diablo]

Zou je haast denken ja maar wat dat beest te vreten krijgt is in verhouding duurder als wat ik eet :-/ en nog zet hij zijn tanden in alles wat los en vast zit, onlangs een speciaal knaag blok gekocht voor in zijn hok en daar kijkt hij niet naar om :|

Alle gekheid op een stokje; goed dat er een oplossing in zicht is en je binnenkort weer gebruik kan maken van de extractor. Heb zelf ook een konijn gehad en een een rustige week gehad zonder telefoon; mevrouw had de kabel doorgeknaagd (wel lekker rustig)

Hahaha stom beest weet van gekkigheid niet wat die moet volgens mij, nou hij mag de rest van de slang hebben, inmiddels contact met Carclean en het komt helemaal goed, super service weer van ze.
Nu ik toch iets verzonden moet hebben, even mijn voorraadje checken en samen bestellen :-"

Zonet weer een bestelling geplaatst bij Carclean en rara wat er als cadeau bij zit .... yes een nieuwe slang :jippie

Super Service alweer van Carclean :-)^

Volgende week gelijk een interieurtje behandelen :lol