• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ntsr20 extractor probleempje

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
62
wilde net de sctractor weer in gaan zetten voor het reinigen van een interieurtje, dus alles even controleren, en nu zag ik dat er een paar scheurtjes en gaatjes in het foamen filter zat wat je om het uiteinde van de motor heen schuift, kan dat kwaad??

en zijn die filters al op voorraad?

Schijnen snel te scheuren deze dingen. Zijn al gebruikers die hem zonder problemen gebruiken zonder het filter.

Ik gebruik het ding al maanden en ik zie dat ding van foam hier op het forum pas voor het eerst. Zowel bij mijn Lloyds als bij de NTSR heb ik het nooit gehad en/of gebruikt. Ik zou zeggen lekker er af halen!

De fabriek vraagt om de probleemgevallen even op het forum te zetten met een foto. Wij mailen dan het topic door en zij zorgen voor vervangende onderdelen.

Ik had ook iemand die dacht dat zijn slang miste van de Extractor. Even gevraagd of hij niet in de extractor zelf zat en daarna niets meer gehoord. Ik kan de mail alleen niet meer terugvinden? Het komt volgens de fabriek zelden voor dat er onderdelen missen. Maar ze willen het serienummer van die stofzuiger hebben.

Het is dan wel niet van de NTSR20, maar van de Lloyds. Waarschijnlijk komt onderstaand 'probleem' bij meerdere mensen voor.

Ik denk dat die apparaten uit dezelfde fabriek komen.

Overigens was het filter bij mij na 2 keer gebruik al naar zn grootje....

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Groet,

Patrick

Even als aanvulling:

Mij lijkt het dat dit filtertje niet is gemaakt om water/schuim of ander goedje tegen te houden voor de motor. 9/10 keer wordt dit bij dure apparaten ook niet gedaan dmv een schuimrubber vodje.
Wat vaak wel gebeurt, is dat ze dit gebruiken voor het normale stofzuigen, waarbij de fijnere stofdeeltjes zo veel mogelijk gewerd worden.

"Aaaanyyyhowwww.....", i don't use the filter :-b

Ook hier wordt de extractor gebruikt zonder het filter, heb inmiddels al menig interieurtje gedaan zonder enkel probleem

Hierbij mijn filter wat na 1x kapot was gegaan.

Gr. Jeroen

Heb hem dan wel niet via CC, maar via ergens anders. Maar al meerdere malen gebruik gemaakt van de extractor, alleen geen prbolemen met een aan scheuren kapot vliegend filter. :weetniet

Heel raar! Misschien een slecht "foam filter productie" of zo iets :weetniet

Hier ook hetzelfde issue.....

Filter gescheurd en gaten na 2 auto's en een trap.....:-"

Verder perfect apparaat maar een oplossing hiervoor zou mooi zijn....
Zou een panty ook afdoende zijn?

Tim?

Gr,
Danny.

ik heb dan een ander merk en type extractor, maar daar moet je het soortgelijke filter er NIET om doen bij het 'extractorren'.

Bij een bepaald persoon begon dat ding door de opgebouwde druk (het water kan er niet meer doorheen en hoopt op; daarom scheurt het filter) het water aan de zijkant eruit te spuwen...