• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu verkrijgbaar: Monello Medium-Fine clay: Dolce Verde

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Zoals een aantal forumleden wellicht weet, hebben we voor Monello een klei op maat, de Dolce Verde, laten produceren. De productie is momenteel afgerond en over een paar weken zal de klei beschikbaar zijn.
Het is een klei, die tussen medium en fine in zit. Omdat we soms een fine te zacht vonden en een medium net te hard. Dus even mengen en je hebt een mooie all-round klei te pakken. :-b

We gaan de klei leveren in stukken van 150 gram en de klei zal geleverd worden in het luxe en grote Monello kleidoosje (vooralsnog zonder anti-stick folie).

De klei is lichtgroen van kleur, makkelijk modellerbaar, blijft goed aan je hand plakken en te gebruiken in een temperatuurrange van 5 tot 35 graden. Uiteraard in de toekomst goed te gebruiken met de Monello detailerspray Perfetto.

De prijs wordt € 16,49 inclusief BTW.

Net als alle andere keren, willen we de forumleden de mogelijkheid geven om de klei te preorderen voor een aantrekkelijke prijs. De introductiekorting is maar liefst € 5,-, je kunt de klei dus tijdelijk aanschaffen voor maar € 11,49!

De klei zal 2e helft september leverbaar worden. De actie geldt tot eind oktober en is gelimiteerd tot 250 kopers.

Edit:

De klei is binnen:

Dolce_Verde_klei_150_gram_100_gram_GRATIS_102086.webp

En vanaf heden te bestellen:

https://carclean.com/nl/product/Monello/Dolce_Verde_klei_150_gram_100_gram_GRATIS_102086

Meer foto's op onze Facebookpagina:

https://www.facebook.com/Carclean.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt mooi uit, want zat net te kijken welke clay ik nu zou gaan bestellen naast de Supernatural !
Huidige bestelling maar even opschuiven dus ;)

Zodra de klei daadwerkelijk binnen is, wordt hij online gezet en kan je hem bestellen. Het is dus eigenlijk geen pre-order, maar een introductiekorting / aanbieding.

Jammer dat ik nu mijn bestelling al geplaats heb :D
Misschien tegen dan weer genoeg om te bestellen voor de gratis verzending :D
Mochten er mensen uit omgeving van Antwerpen (België) in de loop van september een grote bestelling plaatsen dan mogen deze mij contacteren :D

Gr.

Ik ga hier niet aan kunnen weerstaan, dus dat worden al 2 pakjes klei richting Antwerpen ;-). Hoop dat dan ook eens de Edgeless Soft Foam Hand Applicator op voorraad is. Staat al een tijdje op m'n verlangslijstje, maar telkens ik denk van 'nu ga ik bestellen' zijn ze uit stock :(

Voorlopig heb ik ik nog ruim voldoende klei, maar dit zeker een om te onthouden. Een medium clay heb ik lang niet altijd nodig en mijn laatste ervaring met de zachte Bilt Hamber clay waren niet top. Wel jammer dat er geen anti plak folie bij zit, wnat die was een van mijn redenen om de BH in het grote archief te stoppen

@Tim, kun je aangeven hoe deze klei zich qua hardheid zich verhoudt tot andere typen, bijvoorbeeld de Poorboys World klei e.a.?

O dat mooi. Ik heb bij de laatste detailbeurt me klei laten vallen. Sonde sonde sonde. Maar ben dus op zoek naar een nieuwe. Wacht ik hier even op.

Wederom een product dat zeer welkom is in mijn collectie.
Zal zodra het mogelijk is meteen 2 sets bestellen.

Enne Tim, wanneer kunnen we de detailerspray verwachten?

Greetz Rob aka Vadebo

DKBM zei:
Voorlopig heb ik ik nog ruim voldoende klei, maar dit zeker een om te onthouden. Een medium clay heb ik lang niet altijd nodig en mijn laatste ervaring met de zachte Bilt Hamber clay waren niet top. Wel jammer dat er geen anti plak folie bij zit, wnat die was een van mijn redenen om de BH in het grote archief te stoppen

@Tim, kun je aangeven hoe deze klei zich qua hardheid zich verhoudt tot andere typen, bijvoorbeeld de Poorboys World klei e.a.?

Dolce Verde zal steviger zijn dan de soft klei van Bilt Hamber, maar duidelijk zachter dan de klei van Poorboy's World. De klei van Poorboy's (en Dodo) kan wel eens aan de harde kant zijn bij kouder weer.

De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten.

De klei is iets elastischer dan de Poorboy's klei, maar het is weer niet die gummiklei die je bijna oneindig uit kunt trekken.

het is jammer dat ik nog niet door mijn klei heen ben, maar ga dit zeker volgen. weer een mooi product voor op het verlanglijstje:love

Tim zei:
De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten.

Hè, ga je nou weer mensen zitten lekker maken met een nieuw product, terwijl je het nog niet helemaal goed kunt leveren? Dan horen we het liever als het er ook echt zeker is... :-"

Ik ben ook net toe aan nieuwe medium klei, ben wel benieuwd dus ga dan deze maar aanschaffen als hij te koop is :ja