• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu verkrijgbaar: Monello Medium-Fine clay: Dolce Verde

Tim zei:
Dolce Verde zal steviger zijn dan de soft klei van Bilt Hamber, maar duidelijk zachter dan de klei van Poorboy's World. De klei van Poorboy's (en Dodo) kan wel eens aan de harde kant zijn bij kouder weer.

De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten.

De klei is iets elastischer dan de Poorboy's klei, maar het is weer niet die gummiklei die je bijna oneindig uit kunt trekken.

Thanks Tim! Klinkt heel geschikt voor mijn auto. Gaat zeker aangeschaft worden! :-)^

Deze zit tussen zacht en medium in dus zal de SN zachter zijn.

Dus lijkt mij ideaal deze voor harde lakken te gebruiken en SN voor zachte/dunne lakken.

Houd gewoon het gedeelte met nieuwe producten goed in de gaten.
Zodra de produkten beschikbaar komen, zal het daar wel bijstaan en ik verwacht ook wel dat er op het
forum het nodige over gepost gaat worden.

Gaat de klei ook zonder doosje geleverd worden, die heb ik namelijk al. :ja
En daar kan wel wat klei in hoor. :-b

Oké Tim !!!
Nog niet zo lang geleden ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met klei (van Dodo Juice).
Heb twee Honda Civic's er mee behandeld met goed resultaat.
Wil deze nieuwe klei van Monello ook om deze dan te gaan testen.
Dus Tim laat maar weten wat het bestelnummer is dat kunnen we gaan bestellen?
Vol verwachting klopt ons hart :kado
Hopelijk hoeven wij niet zo lang te wachten.