• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nu voorradig: Monello Perfetto Detailer Spray

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
Perfetto is een veelzijdige en pH-neutrale detailer spray voor het verwijderen van watervlekken, zeemstrepen, stof, vingerafdrukken, vegen en meer. Ook geschikt als milde glas- en interieurreiniger.

Veilig voor elke wax of sealant. Uitstekend geschikt als glijmiddel voor klei. Werkt ook goed als hulp bij het drogen!

Gebruik Perfetto samen met een schone microvezeldoek. Perfetto bevat geen oplosmiddelen.

Perfetto_Detailer_Spray_met_verbeterde_sprayer_500ml_102103.jpg


https://carclean.com/nl/product/Mon..._verbeterde_sprayer_500ml_102103?o=srperfetto

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er mooi uit, de sprayer lijkt wel wat op die van de groupbuy die ik heb gedaan en die zijn goed :ja

Ennuhh Tim, waar ruikt ie naar? :eek:)
 
Alleen voor het flesje zou je het kopen.. Zo knappe spuitbus!!!
Binnekort ook bestellen. eerst enkele flesjes leegmaken .
 
Ik vind het ook jammer dat niet te lezen is hoe deze ruikt. Mogelijk een beetje als Ibrido?
Heb er laatste een prachtige Porsche mee gedaan (verslag komt nog) en moet zeggen dat ik het heerlijk vond werken en ruiken.
 
Soepergrover zei:
Nou Smurf, hoe ruikt ie dan?


Lastig te zeggen.

Gister en vandaag meerdere keren eraan geroken.Maar kan het niet ergens plaatsen.Maar wat bij mij en m`n buurman als eerste opkomt is dat het iets Itiliaans achtigs ruikt.

Gister gerbuikt bij droogmaken van deurstijlen.En vandaag ook op de Astra van Addy.En hij werkt prettig en die lucht , bijna verslavens als ik wist wat
 
Gisteren Dibbuz nog even gesproken op de stand van CC @ 100% Tuning in Ahoy.
Ook even het flesje beet gehad en ff gesnuffeld... Hij ruikt erg lekker hoor!

Zoet, maar niet zo gemeen zoet als bijvoorbeeld S&W.
Ik zeg precies goed, kom maar op met die Gallons!;)

Flesje is supersjiek overigens.