• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NXT Metal Polish of Mothers Metal Polish

Pascal-X

Detailing rookie
31 jul 2008
166
0
Ik ben weer een nieuwe bestelling aan het klaarzetten en heb een nieuwe goede metal polish nodig. Nu zie ik iedereen wel met die van megs werken, maar heeft er iemand ook ervaring met die van mothers? Zou het verschil wel eens willen weten tussen die 2 voordat ik er 1 bestel.
 
ik heb de Meg's en die bevalt goed, dezelfde keuze had ik een tijdje terug maar maakt denk ik niet zoveel uit welke je neemt.

Ik zou zeggen: pak de Mothers en geef ons je bevindingen.
 
'k heb de twee recent eens naast elkaar gebruikt op eenzelfde teststukje zinken plaat. Ik kan niet zeggen die of die is de betere. Beide zijn aan elkaar gewaagd.
 
Even dit topic een schop geven...

Iemand ervaring met de Shining Monkey D-Spec Metal Polish Pads Klik
Lijkt me wel een handige verpakking zo kant en klaar met 't product verwerkt in de "watten".
 
Moet je de NXT All Metal Polish eerst laten intrekken voordat je het alfneemt?

Ik heb gisteren geprobeerd mijn uitlaat weer mooi blinkend te krijgen door een MF door het potje te halen en de uitlaat zo te behandelen maar het grootste deel bleef zwart op wat glimmende strepen na. Misschien is het vuil op de uitlaat wel te veel "ingebrand" om het schoon te krijgen maar misschien helpt het als ik het eerst laat intrekken?
 
Nope :no Het is een polish, schuurmiddel, het doet absoluut niets extra's als je het laat zitten, heeft geen nut, het doet het werk niet "vanzelf"
 
Ik heb een vraagje over de NXT All Metal Polish :-"


Ik heb onderstaand horloge
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Als ik dus de matte polsband behandel met AMP, wordt deze dan blinkend? :auw
 
Als je de AMP met een Foam pad gebruikt, kun je die pad dan weer voor je lak gebruiken om bijv. wax aan te brengen?
Of gaan die korreltjes van het polijstmiddel er in de wasmachine niet uit?

En of iemand weet of het matte hbovenstaande orloge gaat glimmenspiegelen na een behandeling met AMP? :schaam
 
Ik zou een pad apart houden voor de metal polish.

Dat matte bandje zou je moeten kunnen polijsten met metal polish. Ik denk wel dat het een niet te onderschatten klus zal zijn.
 
Haha sorry :schaam

Ik wil dus wat lichte krasjes uit het glimmende gedeelte polijsten, omdat niet alles aan het horloge mat is.
Maar omdat het zo'n klein oppervlak is, kun je wel best wat product knoeien (morsen) of een veeg geven over het matte gedeelte.

Het ging er dus om dat het matte gedeelte niet zou gaan spiegelen als ik daar dus eventjes met AMP op zou gaan :)
Hoop dat het zo duidelijk is? :D