• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Olievlekje in de kofferruimte

:D

De bak zelf is gekrast bedoel je? Beetje jammer, maar hij is bedoeld om te gebruiken en ervoor te zorgen dat de rest [i[niet[/i] gekrast raakt natuurlijk... ;)

Doet stiekem een beetje denken aan de op maat gemaakte leren tassensets die je bij een Ferrari kunt bestellen om nog enigszins fatsoenlijk van de beperkte bagageruimte gebruik te kunnen maken... maar dan anders... rofl
 
En die installatie hoeft er niet in joh! Anders kun je toch geen bier meer vervoeren:D
Plus dat de hond er niet zo van houdt ben ik bang8-o

Gr. Rudi
 
Tjibbe zei:
En die installatie hoeft er niet in joh! Anders kun je toch geen bier meer vervoeren:D
Plus dat de hond er niet zo van houdt ben ik bang8-o

Gr. Rudi

Ik kan nog steeds 1 kratje bier vervoeren hoor ;)
Maar als er een hond bij moet dan is een installatie niet gewenst....8d
 
Freaky1975 zei:
Ehhhh... hallo? Het is je auto... hond of installatie... makkelijke keuze dan... :D

Voor mij wel ja ;)

On topic: Heb een paar vlekjes die in de matten zaten toen ik hem kocht ( ook vet oid.) met super degreaser er helemaal weg gekregen.
 
Ah, kijk 's hoe lief ze kijkt :party: Die zet je toch niet naast een dikke sub]-0 ;)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Gr. Rudi