• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Olievlekken op straat.

HG heeft er inderdaad spul voor, twee verschillende zelfs, een vloeistof en een of andere pasta.

Die pasta heb ik eens een keer gebruikt, werkt best goed: een laagje opsmeren over de vlek, wachten tot het opgedroogt is en dan pak je de pasta er zo af, olie is er tegen die tijd ingetrokken.

Ik heb het dan wel gebruikt op 3 vlekjes van een 5cm doorsnede ofzo. Voor een hele parkeerplaats lijkt die pasta me niet zo geschikt.

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zat een paar dagen in Zwitserland :party

Olie/vet kun je 'verzepen' met loog. Zeep spoel je weg met water.
Oplossen met een oplosmiddel gaat ook, maar dan verdeel je de olie en zodra het oplosmiddel is verdampt, heb je alleen maar een grotere olievlek.

vroeger in mijn brommer tijdperk had ik hier eens spul voor gehaald bij de bouwmarkt. Aanbrengen, in laten trekken en afspoelen. Werkte perfect!