• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

olle griese

olle griese

Detailing chief
14 aug 2008
54
78
66
Groningen
Ben nooit zo van de voorstellerige of haantje de voorste.
Ik lees alles maar daar blijft het vaak bij.
Maar ok, ik ben olle dus ;) woon in Groningen en heb mijn hele leven al wat met auto,s gehad.
Niet om er veel kilometers mee te maken (daar heb ik m,n bedrijfsauto voor) maar puur voor de fun.
Meer dan 4000 kilometer per jaar rij ik prive niet.
Momenteel heb ik een PT Cruiser die ik lekker aan het opsmukken ben met chrome.
Het eind is nog niet in zicht:D
Ben een maand terug ook een eigen forum begonnen over PT,s
Neem er eens een kijkje www.PTMania.nl
Dit is m,n PT

P1020691.jpg


P1020690.jpg


En dit ben ik

P1020694.jpg
 
Welkom Olle....

Kan het zijn dat je ooit actief was op het Audi forum......
Je naam komt mij een beetje bekend voor nl.
 
welkom, nette wagen
maar lijkt het zo of zit er kleur verschil in de mistlampen en de gewone lampen?

ik heb altijd gezegt, als ik een bus zou moeten kopen dan koop ik een T4, vind ik nog steeds 1 van de mooiste
 
Paultjuh zei:
welkom, nette wagen
maar lijkt het zo of zit er kleur verschil in de mistlampen en de gewone lampen?

ik heb altijd gezegt, als ik een bus zou moeten kopen dan koop ik een T4, vind ik nog steeds 1 van de mooiste
Nee dat lijkt zo, ik was aan het fotosoepen geweest, wou ze oranje maken maar dar mislukte een beetje.
Dit was mijn vorige hobbybus.

c2006-1.jpg
 
Inderdaad ben ik ook de olle griese van het nikonforum.
Maar ik post daar bijna niet meer sinds ik mijn nikon D1X en D2H heb verkochte en 2 stuks Canon EOS 1D Mark III tot mijn beschikking heb gekregen met wat glaswerk.
En de olle griese is i.d.d. de bijnaam van de martinitoren maar als je op google die naam intikt zie je dat ik de eerste 20 plaatsen overgenomen heb van de toren:D
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Onder het mom van : ik kan met Canon wat ik met m'n Nikon niet kon :D

( Bezit zelf de EOS 350D, oftewel het consumenten toestel.....:roll )
 
Nee dat is niet waar.
Je kunt met een nikon net zoveel als met een canon.(in grote lijnen)
Maar het voordeel van canon is dat de lenzen goedkoper zijn.
Bovendien heb ik de 2 body,s niet gekocht dus de overstap was niet zo moeilijk.
 
olle griese zei:
Inderdaad ben ik ook de olle griese van het nikonforum.
Maar ik post daar bijna niet meer sinds ik mijn nikon D1X en D2H heb verkochte en 2 stuks Canon EOS 1D Mark III tot mijn beschikking heb gekregen met wat glaswerk.

Ik post daar ook niet meer maar ik kan me nog herinneren dat je hetzelfde toestelletje voor "erbij" had dan ik. Ik heb alleen niet zulke mooie "hoofd"toestellen maar gewoon een D40. :D

Gr. Thera
 
Niks mis mee toch.
Ze mogen mij de canons wel weer afpakken en 2 D50 body,s geven hoor, ik knip wel, het gaat dan wel niet zo snel maar kwalitatief top.
Prive gebruik ik uit principe nooit de canons, ik heb altijd de Panasonic DMC-LX2 bij me, heerlijk toestelletje en lekker incognito:D
 

Vergelijkbare onderwerpen