• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

om maar met de vuile spons in huis te landen

orionrs

Detailing rookie
24 apr 2013
13
0
hallo

ik ben chris kom uit appingedam(provincie groningen) en rij in een ford mondeo 2.2 tdci uit 2005 en met de geweldige kleur panther zwart.

heb mij aangemeld om wat(veel ) te leren over het schoon houden van de mondeo, kom regelmaatig op shows en dan staat de hele zooi te glimmen en de mijne staat er dan dof bij en ik doe zo mijn best.

greetz
chris
 
Welkom. Je doet je best. Dat vraagt om verdere uitleg. Hoe was je je auto? Wat doe je verder om hem te laten glimmen?
 
FRfreak;325313 zei:
Welkom. Je doet je best. Dat vraagt om verdere uitleg. Hoe was je je auto? Wat doe je verder om hem te laten glimmen?

ik foam hem meestal eerst, daarna afspuiten met een hogedrukreiniger, wassen met het 2 emmer systeem.

schampo is gold class van meguiers
washmiten van meguiers
en het 3 stappen systeem van meguiers

wel weet ik dat mijn wagen eens helemaal is over gesoten, en niet op een al te beste manier.
 
Welkom Chris.

Misschien een keertje een kijkje nemen in het handleidingen gedeelte van het forum? Of Show-off's lezen. Daarnaast gewoon veel zelf doen!
 
Je werkwijze lijkt niets mis mee. Als je auto slecht gespoten is, kun je hier weinig mee. Misschien eens machinaal aan de slag om te zien of je hiermee de glans terug kunt halen.
 
welkom op het forum
het word nu lekker weer als dit weekend goed weer blijft dan ga ik beginnen met mijn nieuwe hobby eindelijk
denk dat iedereen van het forum zo over denkt :)