Nou, volgende week een sessie gepland met een wat meer ervaren DAP-er. Kijken of we de arizona orange gekleurde Fiësta weer naar haar oorspronkelijke glorie kunnen herstellen.
Onder de motorkap is het echter ook één grote bende van olie, stof, zand en alle zooi die je na 14 jaar rijden kunt verzamelen. Ik ben in één van de vele show-offs een mooie foto tegen gekomen van iemand die zijn hele motor-compartiment onder had gespoten met een foam (volgens mij dezelfde die hij voor de rest v/d auto gebruikte) maar ik weet niet meer welk topic dit was of welk product. Dat foam diende volgens mij simpelweg om al het vuil los te weken en leek wonderbaarlijk goed te werken.
Wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Ik zal de bovenkant van het blok zelf, de verdelerkap, accu, bougie en bougiekabels zo veel mogelijk sparen, maar de rest moet écht schoon.
Bedankt alvast
Onder de motorkap is het echter ook één grote bende van olie, stof, zand en alle zooi die je na 14 jaar rijden kunt verzamelen. Ik ben in één van de vele show-offs een mooie foto tegen gekomen van iemand die zijn hele motor-compartiment onder had gespoten met een foam (volgens mij dezelfde die hij voor de rest v/d auto gebruikte) maar ik weet niet meer welk topic dit was of welk product. Dat foam diende volgens mij simpelweg om al het vuil los te weken en leek wonderbaarlijk goed te werken.
Wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Ik zal de bovenkant van het blok zelf, de verdelerkap, accu, bougie en bougiekabels zo veel mogelijk sparen, maar de rest moet écht schoon.
Bedankt alvast