Hey hallo ik zit lang te dubben (alleen de winter) over de ultieme wet look maar het behoud er van is net zo vet!!!
Heb mijn GTI afgelopen zomer een polijst beurt gegeven maar het behouden van de wet look gaat mij iets te snel er van af misschien ligt het aan de Tech Wax (vloeibaar) van Meguiars het is na een week of 3 niet zo glad meer!!!
Afgelopen zomer volgende stappen ondernomen:
-Wassen met NXT shampoo
-Kleien
-Wassen met NXT shampoo
-Polijsten SSR 2.5 en daarna SSR 1
-Black Hole
-Sealen met EX-P
-Toppen M16
Wil deze stappen van de lente nog een keer uitvoeren maar zit dan met de vraag hoe behoud ik mijn uiltieme wet look???
Dacht zelf aan:
-Black hole
-Sealen EX-P
-Waxen weet nog niet welke zacht of hard?
Heb ook nog aan gedacht met hulp van Havanna om eerst een harde wax te gebruiken 2 uur curen dan tweede laag aan brengen met een soft wax!!!
Mijn vraag goede volgorde en welke wax hard zacht merk???
Greetz Kenny...
Heb mijn GTI afgelopen zomer een polijst beurt gegeven maar het behouden van de wet look gaat mij iets te snel er van af misschien ligt het aan de Tech Wax (vloeibaar) van Meguiars het is na een week of 3 niet zo glad meer!!!
Afgelopen zomer volgende stappen ondernomen:
-Wassen met NXT shampoo
-Kleien
-Wassen met NXT shampoo
-Polijsten SSR 2.5 en daarna SSR 1
-Black Hole
-Sealen met EX-P
-Toppen M16
Wil deze stappen van de lente nog een keer uitvoeren maar zit dan met de vraag hoe behoud ik mijn uiltieme wet look???
Dacht zelf aan:
-Black hole
-Sealen EX-P
-Waxen weet nog niet welke zacht of hard?
Heb ook nog aan gedacht met hulp van Havanna om eerst een harde wax te gebruiken 2 uur curen dan tweede laag aan brengen met een soft wax!!!
Mijn vraag goede volgorde en welke wax hard zacht merk???
Greetz Kenny...