• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderhouden WET LOOK???

stimpy68 zei:
Dubbel waxen is in zoverre geen onzin dat je er door voor zorgt dat je overal de wax aangebracht hebt. Het idee erachter is dat je misschien met 1 laag iets overgeslagen zou kunnen hebben, door het aanbrengen van een 2e laag is dat "risico" vele malen minder. Dus 2 lagen van dezelfde wax aanbrengen heeft niet zozeer te maken met meer glans e.d.

Het nut van toppen van waxen is een discutabel iets. Als jij je er goed bij voelt moet je het vooral niet laten. Vindt je het onzin, dan doe je het niet. :weetniet ;) Het is het "gevoel" wat je er bij hebt.

Dat 2 keer doen is me duidelijk zo.

En het antwoord ook mijn vraag m.b.t het toppen.

Ik kan dus better een mooie pot Dodo Juice Supernatural 2.0 wax kopen en daar 2 keer overheen gaan.

Dan me bezig houden met een Syntetich Wax getopt met een carnauba wax.

Meteen even een vraagje over die dodo. hoe veel keer gaat zoon pot van 200 gram eigenlijk mee?

Hangt natuurlijk een beetje er van af hoe zuinig je het product gebruikt, de grootte van je auto etc maar voor 25 waxbeurten op zijn minst zou het zeker genoeg moeten zijn!

Ik weet niet hoe het met de Supernatural zit, maar ik heb zo'n testpotje Blue Velvet (30 ml) en ik heb daar al 3 lagen op de wagen mee aangebracht en zoals het er nu naar uit ziet kan ik echt nog véél laagjes leggen.

Mijn volgende wax wordt overigens de Supernatural, maar dat is nog niet voor binnen het eerste half jaar.