• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oneffenheid blanke lak wetsanden?

Het is een aardige tussenoplossing denk ik
( hoewel de nekharen wel omhoog gingen toen ik de ranzige doek over de overige lakdelen zag liggen )

Die doek was minder ranzig als hij eruit ziet. En we hebben hem er met zijn 2en voorzichtig opgelegd en niet eroverheen getrokken. En die jongen kwam uit limburg en ik ook, dus hadden een aardig limburgs accent... Tussenoplossing vind ik overigens niet echt toereikend, denk dat ik hem van de schadehersteller niet beter terug had gekregen, als je ziet wat daar tegenwoordig voor werk geleverd wordt dan is ook huilen met de pet op...

Als je overigens het prijsverchil wil weten tussen spotrepair en de schadehersteller... Laat ik het zo zeggen, met € 500 bijbetaling kom je er niet....

Kun je mij het de gegevens van de jongen PBen? Woon namelijk ook in limburg en heb redelijk wat steenslag op mijn motorkap....

kan het hier ook neerzetten, is gewoon een bedrijf en is allemaal legaal:

http://nl.colorworks.de/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=14

@emiel: doel met tussenoplossing niet de kwaliteit hoor !
Gaat mij er om dat de "tussenoplossing" is dat het bedrijf naar jou komt en de staande delen kan aanpakken IPV auto wegbrengen ( wel/geen vervanging ) en
de hele rompslomp er om heen.
( wat betreft de doek: blij dat minder erg is dan het leek vanaf dit scherm, maar je leest hier wel eens dingen die kunnen gebeuren met zakjes / doekjes op een auto, vandaar )

Belangrijkste is en blijft dat JIJ er mega tevreden over bent, de extra 'mazzel' is dat het eindresultaat ook positief is ontvangen door de andere leden ;):)

ik snap je, ik ben er tevreden mee ja, vooral omdat het financieel gezien ook goed uitpakt voor mij op deze manier. Heb de beste man geljk verteld dat ik nogal zuinig was op mijn auto, en hij was het met me eens en vroeg ook of dan wilde helpen het doek te plaatsen om krassen te voorkomen. Tevens zit er wat spuitenevel van vorige projecten op de doek, vandaar dat deze er wat ranzig uitziet...

En binnen een uur klaar, dus inderdaad niet weer moeilijk lopen doen met leenauto etc etc, want ik heb mijn auto elke dag nodig dus...

Maar voor zo'n spotrepair kun je ook gewoon in een goed schadebedrijf terecht,ligt er maar net aan wat je afspreekt.
Als het verzekerings werk is word het portier ook meegenomen,ivm evt kleurverschil dus hogere prijs.
Het ziet er zo op de foto netjes uit.
Alleen wel 1 ding waarom knipperlicht afgeplakt demonteren is minder werk.

We hebben met 2 man geprobeerd knipperlicht eruit te krijgen, maar volgens mij is deze er met een hamer inslagen ofzo (zijn ook immitatie knipperlichten) want er zit met geen mogelijkheden beweging in, en om te voorkomen dat hij kapot ging gekozen om hem te plakken.

Is niet alleen op de foto netjes, in werkelijkheid ook. Ik snap natuurlijk dat normaal de deur uitgeneveld wordt etc etc maar dit ziet er echt niet minder goed uit. Is dus meer een tip vooral als het geen verzekeringswerk is...