• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ons pap z'n corsa

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
45
Oss
omdat m'n vader op de laatste avond voor ze op vakantie gingen me geholpen heeft 'n nieuwe dynamo in m'n auto te bouwen had ik beloofd z'n auto te poetsen als ze op vakantie waren.... morgen komen ze terug dus ik moest aan de slag.

gister begonnen, hij had 'm zelf al gewassen voor hij ging, met clayen. helaas niet veel tijd gehad om tussendoor foto's te maken, ook weinig voor-foto's. helaas heeft de auto 'n deukje in de motorkap, met 'n "schaafwondje" erin en rondom toch nog her en der wat diepe krassen die ik er met m'n dapje niet uit kreeg.

de foto's:

voor:

Afbeelding001.webp

Afbeelding002.webp

Afbeelding003.webp

Afbeelding004.webp

zoals gezegd, geclayd, mezzo op oranje pad, vervolgens ssr1 op wit. en toen werd het donker.

Afbeelding005.webp

Afbeelding006.webp

de auto in de garage geplaatst, de zeer grijze trims alvast 'n keer behandeld met pb trim restorer, garagedeur dicht en naar huis.

vandaag gaan werken en vanavond de auto afgemaakt. finale op zwarte pad en vervolgens rondom even in de black hole gezet. tussendoor voor mezelf 'n bakkie gezet, want er was niemand natuurlijk. vervolgens nog 'n laagje DJ rainforest rub en de trims nog 'n keer gedaan, evenals de bandjes.

Afbeelding016.webp

Afbeelding007.webp

Afbeelding008.webp

Afbeelding009.webp

Afbeelding010.webp

Afbeelding011.webp

voor 'n paar uurtjes werk, ben ik redelijk tevreden, hij staat er in ieder geval 'n stuk beter bij dan voor ik eraan begon... ben benieuwd naar z'n reactie morgen.

Die is lekker opgeknapt zeg, lekkere wetlook. Je vader zal zeker wel blij ermee zijn.
Die corsaatjes (heb er zelf ook een gehad, Rood, SWING) zijn altijd dankbare auto's voor trim restorer.

Dat ziet er kei vet uit !! glimt als een gek ! da were un persekuusie denk ? maar het resultaat mag er zijn ! paps weet niet wat i ziet :party

Dat ziet er weer netjes uit.

wilco zei:
.... morgen komen ze terug dus ik moest aan de slag.

Volgende keer wat langer op vacantie sturen :ja of was het de planning :weetniet
Mooi voorraadje wieldoppen overigens :lol

Hans

RedCat zei:
Dat ziet er weer netjes uit.

Volgende keer wat langer op vacantie sturen :ja of was het de planning :weetniet
Mooi voorraadje wieldoppen overigens :lol

Hans

haha ja was wel de planning hoor....

ja daar had ik 'm ook al op aangesproken. tja, hij bewaard eigenlijk alles.. haha. het zou daar 'n mooie brede detail ruimte zijn, als er niet zoveel rotzooi omheen lag....